Vadims Repins brauca uz Latviju, kad bija vēl bērns – brīnumvijolnieks no Novosibirskas, brauca 90.gadu sākumā, kad jau dzīvoja Rietumus, un, lūk, tagad – slavas zenītā. Kad viņš saka - “Mēs ar manu Svetu tagad apspriežam nākamo, 20.gadu, lai apmēram saprastu, kur varēsim tikties biežāk, kādi kontinenti mūs gaida”, tā nav kļūda vai pārteikšanās. Grafiks, kas izveidots vairākām sezonām uz priekšu, Repinam ir tikpat pierasta lieta kā viņa sievai, Lielā teātra un “Teatro alla Scala” primabalerīnai Svetlanai Zaharovai. Ekskluzīvā intervijā Rus.Lsm.lv Vadims stāsta par to, kas viņu visvairāk kaitina mūzikas biznesā, par Stradivāri vijolēm, zvaigžņu slimību un paša apgūtajām tirgošanās prasmēm.
Pianistu Osokinu dinastijā viņš ir pats jaunākais – viņam ir 21 gads. Šādā vecumā daudziem vēl nav ne jausmas, ar ko viņi dzīvē nodarbosies. Bet viņam viss bija izlemts, teju pirms viņš sāka iet skolā. Un atšķirībā no vairuma brīnumbērnu Georgijs no paša sākuma radīja klausītājos nevis aizkustinājumu, bet neviltotu interesi par sevi kā mūziķi. Intervijā Rus.Lsm.lv publikas mīlulis pastāstīja, kā spēlēt pēc Staņislavska un pastāvēt ārpus sociālajiem tīkliem, kā būt pašam sev stilistam un pārvaldīt laiku.
Vakar dižais dejotājs iznāca uz Jaunā Rīgas teātra skatuves Alvja Hermaņa izrādē “Brodskis/Barišņikovs”. Pilsēta sanēja kā satraukts bišu strops. Pārpircēji gavilēja – vēl pirms dažām dienām kāds izmisušais lūdzās pārdot viņam biļeti par 500 eiro. Dienu pirms pirmizrādes par to maksāja jau 1750, protams, ja nemelo.
Maskavā 9.aprīlī sākās "Russian Case" - festivāla "Zelta maska" īpaša programma ārzemju viesiem. Mūsu delegācija, kā parasti, ir viena no reprezentatīvākajām, un tam ir iemesls: Maskavā pilnā sastāvā ierodas festivāla ""Zelta maska" Latvijā" konsultatīvā padome un menedžments. Tie paši cilvēki, kuri jau desmit gadu nodrošina Rīgas, Liepājas un Ventspils teātra cienītājiem tikšanos ar labākajām Krievijas teātru izrādēm. Vai viegli to izdarīt, ko mēs redzēsim, bet ko - nekad neredzēsim, rus.lsm.lv stāsta Jūlija Ločmele.
"Bet jūs nedomājiet, ka mani draugi par mani ziņos svētajā valdošajā sinodē un man aizliegs vīraka traukus, morīšus, jo tā ir baznīcas funkcija!" Lūk, goda vārds, nemeklēju citātu gadījumam ar "Tanheizeru", vienkārši grāmata, kuru tieši tagad lasu, ir "Tikšanās ar Meierholdu" – biezs, zils 1967. gadā izdots sējums bez ievada, komentāriem un pēcvārda (lai gan jau drīkstēja): tikai atmiņas.
Ja kāds to vēl nezina, Latvijas Nacionālajam simfoniskajam orķestrim (LNSO) ir labs, daudzus gadus ildzis cikls "Krievu mūzikas pērles". Šis iemesls arī atveda uz Rīgu 45 gadus veco Maskavas komponistu Pāvelu Karmanovu. Agrāk viņš uz šejieni brauca tikai ciemos – vispirms pie vijolnieka Artūra Girska, ar kuru kopā mācījies Maskavas Centrālajā mūzikas skolā, pēc tam pie vecākā kolēģa Georga Pelēča. Tagad atbrauca darīšanās – būt klāt sava "Divkāršā dubultkoncerta" atskaņojumā un tikties ar publiku.