Seniori krīzes laikā zvanu centrā vēlas pārrunāt ierobežojumus un meklē komunikāciju

Sarunas par dzīvi, par mākslu un kultūras pasākumiem nomainījuši praktiski jautājumi - kā saņemt pensiju, vai nedodoties ārpus mājas, saņemt palīdzību suņa izstaidzināšanā vai pārtikas sagādē. Šādi sarunu temati šobrīd ir aktuāli senioru zvanu centrā.

Vecāka gada gājuma cilvēki zvana ik dienas un jautā visdažādākos jautājumus. Sākotnēji seniori dusmojušies par ierobežojumiem, bet šobrīd kļūstot aizvien saprotošāki, informēja zvanu centra brīvprātīgā Katrīna Karina Siliņa.

Katrīna Karina Siliņa: Seniori krīzes laikā zvanu centrā vēlas pārrunāt ierobežojumus un meklē komunikācijuKristaps Feldmanis

    Sākotnēji vislielākā neapmierinātība bija ar lēmumu atcelt pensionāriem bezmaksas braukšanu Rīgas sabiedriskajā transportā, “un ar katru kungu vai kundzi vajadzēja minūtes 25 runāt, lai varētu paskaidrot un ieskaidrot, un iestāstīt”, sacīja Siliņa.

    Un tad iestājas otrs periods – cilvēki sākuši interesēties, kā lai viņiem pensiju atnes uz mājām, jo viņi baidās iet uz bankomātu, kā tikt pie produktiem.

    Tagad ir iesācies jau trešais periods, “tagad ir tā, ka visi tie zvanītāji, viņi saprot, ka mēs esam vienā laivā”, teica Siliņa.

    KONTEKSTS:

    Latvijā pirmoreiz Covid-19 vīruss konstatēts 2020. gada 2. martā. Vīrusa izplatības ierobežošanai 12. martā nolemts Latvijā izsludināt ārkārtējo situāciju, kuru 7. aprīlī pagarināja vēl par mēnesi – līdz 12. maijam. Ārkārtējās situācijas laikā noteikta virkne ierobežojumu un aizliegumu, tostarp attiecībā uz pulcēšanos.

    Covid-19 koronavīrusa
    izplatība Latvijā
    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Latvijā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti