Ziņas vieglajā valodā 11.decembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem un 5 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 11.decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 11.decembrī
00:00 / 04:54
Lejuplādēt

Naktī valsts austrumu novados līs un snigs

Naktī valsts austrumu novados līs un snigs.

Būs arī sasalstošs lietus, tāpēc ceļi var būt ļoti slideni.

Policijā saka, ka satiksmes negadījumu sestdien bija vairāk, tāpēc jābrauc prātīgi.

Arī mediķi atgādina, ka šādā laikā var gūt nopietnas traumas.

Par fiktīvu Covid-19 vakcināciju kopumā aizturēti 20 medicīnas darbinieki

Par viltus Covid-19 vakcināciju aizturēti aptuveni 20 medicīnas darbinieku.

Ierosināto kriminālprocesu skaits palielinās un izdodas pieķert aizvien jaunus iesaistītos.

Tomēr vēl nav panākumu, sodot viltvāržus.

Ārstu sertifikāts, kas vajadzīgs strādāšanai, pagaidām nevienam vēl nav atņemts vai apturēts.

Pret Covid-19 pilnībā vakcinējušās teju divas trešdaļas Latvijas iedzīvotāju

Pret kovidu pilnībā vakcinējušies teju divas trešdaļas Latvijas iedzīvotāju.

Pagājušajā nedēļā poti saņēma vidēji nepilni 10 000 cilvēku dienā.

Tas gan ir mazāk nekā iepriekš.

Latvijā atklāj vēl 805 Covid-19 gadījumus

Latvijā atklāti 805 jauni Covid-19 gadījumi, seši ar to saistīti nāves gadījumi.

No 11 000 izmeklējumu pozitīvi bija 7%.

Kaimiņvalstīs pozitīvo testu īpatsvars ir diezgan līdzīgs, bet Lietuvā veica trīs reizes vairāk testu.

Tāpēc Lietuvā pozitīvi ir 1592 izmeklējumi, 15 cilvēki miruši.

Igaunijā – 456 jauni Covid-19 gadījumi, trīs ar to saistīti nāves gadījumi.

Rīgas patversmes patlaban nav pārslogotas 

Aukstākā laikā patversmēs parasti ir vairāk bezpajumtnieku.

Rīgā patversmes gan patlaban nav noslogotas.

Arī Covid-19 gadījumu ir mazāk nekā pērn.

Tā kā dzīves dārdzība šobrīd pieaug, arī bezpajumtnieku skaits varētu palielināties.

Ziemassvētku tirdziņi šogad Rīgā – vairāk tālāk no centra 

Ziemassvētku tirdziņš
Ziemassvētku tirdziņš

Sākumā bija paredzēts, ka Covid-19 dēļ šogad nedrīkstēs notikt Ziemassvētku tirdziņi.

Novembra beigās valdība tos tomēr atļāva.

Ne visur organizatori bija gatavi pēdējā brīdī tos sarīkot.

Tieši tāpēc ierastais Ziemassvētku tirdziņš Doma laukumā šogad nenotiks.

Tirdziņi šogad vairāk notiks tālāk no pilsētas centra.

Viesuļvētrās vairākos ASV štatos desmitiem bojāgājušo

Desmitiem cilvēku gāja bojā spēcīgās viesuļvētrās ASV štatos.

Vislielākie postījumi nodarīti Kentuki štatā.

Tur izsludināja ārkārtas stāvokli un ir ziņas par vismaz 70 bojāgājušajiem.

Londonā jau teju trešdaļā konstatēto Covid-19 gadījumu – omikrona paveids

Lielbritānijas galvaspilsētā Londonā jau teju trešdaļā konstatēto Covid-19 gadījumu ir omikrona paveidi.

Tur turpina palielināties jauno gadījumu skaits, tāpēc pastiprina ierobežojumus.

Skotijā uzskata, ka dažās dienās omikrons kļūs par dominējošo paveidu, aizstājot deltu.

Latvijas florbola izlase pasaules čempionātā izcīna piekto vietu

Helsinkos Pasaules čempionātā florbolā Latvijas vīriešu izlase cīnījās par piekto vietu.

Mūsu spēlētāji uzvarēja Norvēģiju ar 4:2.

Tas nozīmē, ka čempionātā izcīnīja piekto vietu.

Par pasaules čempioniem kļuva Zviedrijas florbolisti.

Nosaukts hokeja izlases sastāvs pārbaudes turnīram Šveicē 

Latvijas hokeja izlases galvenais treneris Harijs Vītoliņš nosauca dalībniekus turnīram Šveicē.

Tajā būs 23 izlases spēlētāji.

Tā ziņo Latvijas Hokeja federācija.

Turnīrs būs nākamceturtdien un piektdien Šveices pilsētā Fispā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti