Ar oktobri uzņēmums arī atjaunos pilnu atalgojumu darbiniekiem, kas krīzes iespaidā bija piekrituši uz pagaidu 10% algas samazinājumu.
"Mēs novērojam pieprasījuma atgriešanos mūsu mērķa tirgos Eiropā un citviet pasaulē. Covid-19 ietekmē cilvēki vairāk laika pavada mājās un vēlas uzlabot savu dzīves vidi, kas rada pieprasījumu pēc mūsu stikla attēlu ierāmēšanai. Tāpat atgriežas aktivitāte muzejos un profesionālajās darbnīcās," stāstīja "Groglass" dibinātājs un valdes priekšsēdētājs Aleksandrs Saša Kelbergs.
Pēc viņa teiktā, krīzes sākumā – pavasarī – uzņēmums turpināja ražošanu, izveidoja krājumus un piemērojās situācijai.
"Tas mums nodrošināja elastību, lai varētu mūsu darbiniekiem vasarā dot brīvu laiku un atgrieztos pie darba augusta vidū.
"Groglass" šogad būs ieņēmumu samazinājums, ņemot vērā, ka mūsu klienti nestrādāja karantīnas laikā, taču tas nebūs tik dramatisks, kā mēs gaidījām aprīli vai maijā," piebilda Kelbergs.
Vasaras laikā "Groglass" turpinājis izpildīt pasūtījumus no jau saražotās produkcijas krājumiem, kā arī fokusējies uz jaunu produktu attīstību un darba procesu optimizāciju.
KONTEKSTS:
Covid-19 vīrusa krīzes ietekmē stikla pārklājumu ražotājs "Groglass" pavasarī pieņēma lēmumu par ražošanas pagaidu iepauzēšanu un uz laiku no darba atbrīvoja apmēram 92 ražošanas procesā iesaistītos darbiniekus. Pārējie 50 uzņēmuma darbinieki piekrituši samazināt savu atalgojumu par 10%, informēja uzņēmumā.
Uzņēmumā toreiz skaidroja, ka pāri par 50% “Groglass” produkcijas izmanto specializētās ierāmēšanas darbnīcas vairāk nekā 45 valstīs. Vīrusa izplatības apturēšanai noteikto ierobežojumu dēļ šīs darbnīcas vairumā gadījumu slēgtas un attiecīgi samazinājās pieprasījums pēc "Groglass" stikla. Uzņēmuma vadība toreiz plānoja, ka ražošana varētu tikt atsākta rudenī.
"Groglass" ir viens no vadošajiem attēlu ierāmēšanai un aukstuma uzglabāšanā izmantoto pretatspīduma un ultravioleto staru aizsargājošo stiklu ražotājiem Eiropā. "Groglass" produkti tiek izmantoti mākslas darbu saglabāšanai vadošajos pasaules muzejos, tostarp Luvras muzejā Parīzē un Rijks muzejā Amsterdamā, kā arī daudzos citos. 2018. gadā "Groglass" apgrozījums bija 16,4 miljoni eiro, bet peļņa – 2,5 miljoni eiro.