Gada izskaņā no mobilajām ierīcēm biežāk apmeklēti cenu salīdzināšanas portāli

Aizvadītā gada izskaņā svētku mēnesī no mobilajām ierīcēm lietotāji biežāk nekā parasti apmeklējuši cenu salīdzināšanas portālus kurpirkt.lv un salidzini.lv, savukārt datoros sekojuši finansēm – ievērojami pieaugusi swedbank.lv un seb.lv auditorija, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma “Gemius” veidotais Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu Top 20 decembrī.

 

 

 

Kopējā statistika visās platformās

Decembrī lielāko auditorijas pieaugumu ar +49 000 lietotāju jeb +14% no visām platformām piedzīvojusi vietne spoki.lv, pakāpjoties par divām pozīcijām kopējās statistikas topā.

Spoki.lv auditorija pakāpeniski augusi kopš februāra, kad lapa atdalīta no tvnet.lv domēna.

“Visu gadu esam aktīvi strādājuši, lai spoki.lv saturu padarītu izklaidējošāku un interesantāku pēc iespējas dažādākai auditorijai. Tāpat arī esam pilnveidojuši labākā satura izcelšanu gan mūsu mediju grupas ietvaros, gan sociālajos medijos,” komentēja “TVNET” mediju grupas Mārketinga un biznesa attīstības vadītājs Matīss Miezis.

Tikmēr cenu salīdzināšanas portāla kurpirkt.lv auditorija pieaugusi par 30 000 jeb 9%, bet portāla bb.lv lietotāju skaits audzis par 14 000 jeb 5%. 

Gada noslēdzošajā mēnesī kopējās statistikas topā no visām platformām, t.i., no datoriem, mobilajiem telefoniem, planšetdatoriem un mobilajām aplikācijām kopā, kā ierasts, pirmajā pozīcijā ierindojas ziņu portāls delfi.lv ar 805 000 lietotāju, kas ir par 3% jeb 23 000 lietotāju mazāk nekā novembrī. Otrajā pozīcijā seko ziņu portāls tvnet.lv ar 708 000 lietotāju un +5 000 lietotāju, bet trešo vietu topā ieņem vietne inbox.lv ar 703 000 interneta lietotāju, to skaitam saglabājoties novembra līmenī.

Ceturtajā vietā decembrī topā ierindojas ziņu un izklaides vietne jauns.lv ar 588 000 lietotāju un -4% jeb -26 000, bet Top 5 noslēdz ziņu portāls la.lv ar 564 000 apmeklētāju lielu auditoriju, kas, salīdzinot ar novembri, samazinājusies par 2% jeb 12 000 lietotājiem.

Apmeklējumi no datoriem

Lielāko auditorijas kritumu apmeklējumā no datoriem decembrī piedzīvojusi iepirkšanās vietne aliexpress.com, zaudējot piecas pozīcijas topā, kā arī 46 000 jeb -19% lietotāju, salīdzinot ar novembri, un ierindojoties topa 16. pozīcijā.

Tikmēr sludinājumu portāla ss.com lietotāju skaits samazinājies par 48 000 jeb 12%, bet interneta enciklopēdijas wikipedia.org auditorija – par 11% jeb 42 000.

Decembrī no datoriem apmeklētāko vietņu topā līdera pozīcijās nemainīgi ir “Google” ar 1 136 000 lietotājiem, youtube.com ar 882 000 un facebook.com ar 747 000 lietotāju.

Kamēr “Google” un facebook.com auditorija decembrī samazinājusies par procentu katrā no vietnēm, youtube.com lietotāju skaits pieaudzis par 36 000 jeb 4%.

Ceturtajā pozīcijā ierindojas inbox.lv ar 602 000 lietotāju, bet Top 5 noslēdz swedbank.lv ar 556 000 apmeklētājiem decembrī un lielāko auditorijas pieaugumu no datoriem – par 57 000 jeb 10%. Otru lielāko lietotāju skaita pieaugumu decembrī uzrādījusi SEB bankas vietne seb.lv ar +9% jeb +26 000 lietotāju.

Apmeklējumi no mobilajām ierīcēm

Līdzīgi kā kopējās statistikas topā, arī apmeklējumā no mobilajām ierīcēm skaitliski lielāko pieaugumu decembrī piedzīvojušas vietnes kurpirkt.lv ar +42 000 lietotāju jeb +17% un spoki.lv ar +49 000lietotāju jeb +16%.

Decembrī lielāku auditoriju sasniedzis arī cenu salīdzināšanas portāls salidzini.lv, kura lietotāju skaits pieaudzis par 10% jeb 27 000 lietotāju. Tikmēr ziņu portāla press.lv auditorija novembrī samazinājusies par 50 000 lietotāju jeb 31%, bet nra.lv lietotāju skaits par 60 000 jeb 19 procentiem.

Decembra mobilo ierīču topam pievienojas laika ziņu vietne gismeteo.lv ar 144 000 lietotāju, kā arī sportacentrs.com ar 140 000 lielu auditoriju. 

Apmeklējumos no mobilajām ierīcēm jeb no mobilajiem telefoniem, planšetdatoriem un mobilajām aplikācijām kopā decembrī topa pirmajā vietā ir portāls delfi.lv ar 769 000 lasītāju. Tam seko tvnet.lv ar 671 000 apmeklētāju un pieaugumu par 18 000 lietotāju jeb 3%, bet topa trešajā pozīcijā ierindojas ziņu un izklaides portāls jauns.lv ar auditorijas kritumu par 4% jeb 19 000 lietotāju. Ceturtajā vietā mobilo ierīču topā ir vietne skaties.lv ar 523 000 lietotāju pagājušajā mēnesī, bet Top 5 ar 508 000 lietotāju noslēdz portāls la.lv, katrai no vietnēm sasniedzot par 2% vairāk auditorijas nekā novembrī.  

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ekonomika
Ziņas
Jaunākie
Interesanti