Viņa norādīja, ka tādus veikalu tīklus kā, piemēram, „Sky” tas neietekmēs, jo tie ir paredzēti pavisam citām pircēju grupām.
Paredzams, ka līdz ar „Lidl” ienākšanu mainīsies veikalu tīklu un preču piegādātāju attiecības, jo būs vēl viens jauns sarunu partneris. Arī pircējam var būt lielāka preču izvēle, tiesa, ne visās produktu grupās. Piemēram, svaigu maizi no Vācija nevedīs, norādīja Gulbe.
„Lidl” ienākšana Latvijā – „Supernetto” tas nepatīk, jo tas ir ļoti tiešs konkurents. Tas nav konkurents „Sky” utt. Tagad piegādātājiem būs jauni sarunu partneri. Arī pircējam palielinās izvēles iespējas. Cietīs mazais ģimenes veikaliņš. Tie produkti, kas nav svaigi – tur izvēle nepieaugs un nemainīsies.
Jau ziņots, ka viens no "Lidl" veikaliem tiek plānots Purvciemā. Tiesa, mikrorajona iedzīvotāji ir negatīvi noskaņoti pret šo ideju, jo veikala būvniecības dēļ nāksies sašaurināt zaļo zonu.