Pieaug nelegālo robežšķērsotāju skaits
Uz Latvijas robežas ar Baltkrieviju aizturēti 56 cilvēki.
Tas nozīmē, ka nelikumīgi Latvijā centās iekļūt divas reizes vairāk cilvēku, nekā pēdējā laikā ierasts.
Sabojāts arī pagaidu žogs.
To varēs salabot.
Robežsardze gan saka, ka saasinājuma uz robežas nav.
Pārskatīs seksuālā izmantošanā vainotā ārsta lietu
Ģenerālprokurors pārskatīs lietu par ārsta iespējamu seksuālu uzmākšanos pacientēm.
Daudzu gadu izmeklēšanu policija izbeidza bez rezultāta.
Ģenerālprokurors Juris Stukāns pieprasīs visus lietas materiālus pēc tam, kad Latvijas Radio un "Re:Baltica" publicēja pētījumu par šo tematu.
Rosina likvidēt ūdeles kažokzvēru audzētavā
Zemkopības ministrija rosinās likvidēt ūdeles Iecavas pusē esošā novietnē.
Tas saistīts ar bažām par jaunu, cilvēkus apdraudošu Covid-19 mutāciju veidošanos tur.
Latvija pieteikusies 4,7 miljoniem Covid-19 vakcīnu
Nākamajam gadam Latvija pieteikusies 4,7 miljoniem Covid-19 vakcīnu no astoņiem ražotājiem.
To vidū ir arī tādi ražotāji, kuru vakcīnas vēl nav apstiprinātas lietošanai Eiropas Savienībā.
Latvijā reģistrēti 14 Covid-19 vīrusa omikrona varianta gadījumi
Omikrons Latvijā apstiprināts 14 cilvēkiem.
Vēl vakar bija ziņas par 12 šādiem gadījumiem.
Latvijā reģistrēti 930 jauni Covid-19 inficēšanās gadījumi
Aizvadītajā diennaktī Latvijā reģistrēja 930 jaunus Covid-19 gadījumus un saņemtas ziņas par 14 ar to saistītiem mirušiem slimniekiem.
Slimnīcās ārstējas 535 Covid-19 pacienti.
100 farmaceitu gatavi vakcinēt pret Covid-19 aptiekā
Aptuveni 100 farmaceitu gatavi vakcinēt pret Covid-19 aptiekā.
Jau iepriekš nolēma, ka potēt varēs arī farmaceiti.
Šodien apstiprināja prasības, lai to varētu sākt darīt.
Pret Covid-19 vakcinēti 94% nodarbināto
Līdz šai nedēļai pret Covid-19 vakcinēti 94% nodarbināto.
Visvairāk nevakcinēto – gandrīz piektā daļa – ir transporta un uzglabāšanas nozarē.
Tas varētu būt saistīts arī ar to, ka pārvadātājiem uz NVS valstīm prasa vakcināciju ar tur apstiprinātām vakcīnām.
Līdz ar to daļa varētu būt sapotēti ar vakcīnām, kuras neatzīst Eiropas Savienībā.
Daudzviet Latvijā slidenas ielas
Šovakar daudzviet Latvijā bija ļoti slidenas ielas.
Apledojums veidojās arī uz lidostas skrejceļa, taču lidmašīnu reisus tas neietekmēja.
Ļoti slidens bija arī Rīgā.
Daudzi pēdējās dienās paslīd un traumējas.
Traumatoloģijas slimnīcā darba ir ļoti daudz.
Baltkrievijā opozīcijas aktīvistam Cihanouskim piespriež 18 gadus cietumā
Baltkrievijā opozīcijas aktīvistam Sergejam Cihanouskim 18 gadi būs jāpavada cietumā stingra režīma kolonijā.
Tā lēma Baltkrievijas tiesa.
Vairākiem viņa līdzgaitniekiem piesprieda no 14 līdz 16 gadiem cietumā.
Spriedumu nosoda vairākas Rietumu amatpersonas.
NATO ģenerālsekretārs kandidē uz Norvēģijas centrālās bankas prezidenta amatu
NATO ģenerālsekretārs Jenss Stoltenbergs kandidē uz Norvēģijas Centrālās bankas vadītāja amatu.
Termiņš esošajā amatā viņam beidzas nākamgad.
Stoltenbergs ir viens no 22 kandidātiem uz Centrālās bankas amatu.
Kurš nākamos sešus gadus vadīs banku, būs zināms nākamā gada sākumā.
Navaļnijam piešķir Saharova balvu par domas brīvību
Eiropas Parlaments Krievijas opozicionāram un korupcijas apkarošanas aktīvistam Aleksejam Navaļnijam piešķīra šī gada Saharova balvu par domas brīvību.
Vienlaikus Krievija viņam izvirzīja vēl sešas jaunas apsūdzības.
Tā kā Navaļnijs ir cietumā, pēc balvas ieradās viņa meita.
Laika ziņas
Turpmākā diennakts būs apmāksies.
Naktī valsts austrumos sniegs, sasalstošs lietus, dienā līs vietām.
Ceļi būs slideni.
Atsevišķos rajonos veidosies migla.
Pūtīs lēns līdz mērens dienvidu, dienvidrietumu vējš.
Gaisa temperatūra naktī 0…5 grādi, austrumos -1.. 0 grādu.
Dienā 1…6 grādi.
Rīgā mākoņains, nakts sākumā slapjš sniegs, rīt vakarā neliels lietus.
Pūtīs mērens dienvidu, dienvidrietumu vējš.
Gaisa temperatūra naktī ap 0 grādi, dienā 2…4 grādi.
Laika tips 3. – nelabvēlīgs.