Jau ziņots, ka pilsētas jaunā logotipa izveide izmaksājusi 50 000 eiro, taču iedzīvotājiem jaunais zīmols nepatīk, jo raisa asociācijas ar tā dēvētajām Georga lentām.
Tagad aktīvisti internetā izveidojuši īpašu iesnieguma veidlapu, kuru parakstot iedzīvotāji pieprasa atcelt šā gada 7. maijā pieņemto Jūrmalas domes lēmumu par Jūrmalas pilsētas zīmola attīstības stratēģijas 2015.-2018. gadam atcelšanu.
„Jūrmalas attīstības biedrības” vadītājs Uldis Kronblūms norāda, ka viņa vadītā biedrība nav ierosinājusi šo parakstu vākšanu, taču pauž atbalstu šai iniciatīvai.
“Pilnīgi piekrītu, ka viņš ir neveiksmīgs. Par to dārdzību – grūti spriest. Taču diskusijas nav bijušas. Mums ir ļoti daudzi zvanījuši, un mēs piekrītam, ka tas ir ļoti, ļoti neveiksmīgs risinājums,” sacīja Kronblūms.
Jūrmalas dome iepriekš pauda, ka Jūrmala ir atteikusies no tradicionālajām piejūras pilsētu krāsām - zilās un dzeltenās. Sauklis «Pilsēta uz viļņa!» desmit gados nokalpojis.