Sociālās apdrošināšanas aģentūra no 10.jūnija atsāks apkalpošanu klātienē

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem un 4 mēnešiem.

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (VSAA) no 10. jūnija atsāks klientu apkalpošanu klātienē, paziņojumā medijiem informēja aģentūra.

Lai ievērotu piesardzības pasākumus, apkalpošana tiks organizēta tikai pēc iepriekšēja pieraksta. Pierakstīties klātienes apmeklējumam var, zvanot pa tālruni vai rakstot e-pastu konkrētajai nodaļai, uz kuru vēlas doties.

Tā kā ne visos VSAA klientu apkalpošanas centros ir pietiekami plašas uzgaidāmās telpas, klienti tiek lūgti ierasties precīzi norādītajā laikā un klientu apkalpošanas zālē ieiet tikai tad, kad tiks uzaicināti.

Klientu apkalpošanas centru telpās VSAA

aicina ievērot distanci, izmantot savus mutes un deguna aizsegus un personiskos rakstāmpiederumus.

Riska grupas personas un apmeklētājus ar elpceļu saslimšanas pazīmēm VSAA lūdz no klātienes apmeklējuma atturēties.

Ārkārtējās situācijas periodā VSAA klienti izmantoja iespējas pakalpojumus pieprasīt elektroniski un nosūtot iesniegumus pa pastu – aprīlī šādi saņemti 98,1 %, bet maijā 97,7 % no kopējā iesniegumu skaita.

Pārējie izmantoja VSAA telpās izvietotās pasta kastītes, kā arī pašvaldību klientu apkalpošanas centru starpniecību.

VSAA aicina arī pēc ārkārtējās situācijas beigām VSAA pakalpojumus pieprasīt neklātienē, izmantojot e-iesniegumu VSAA vai iesniegumu iestādei portālā latvija.lv.

Iesniegumus VSAA var nosūtīt arī pa pastu, adresējot jebkurai VSAA nodaļai, vai darba laikā no plkst. 8.30 līdz 17.00 atstāt iesniegumus VSAA nodaļās izvietotajās pasta kastītēs.  

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti