Pašlaik visa tilta garumā ir uzklāts jaunais asfalta segums, bet vienā posmā, kur no Salu tilta var nobraukt uz Mūkusalas apli, vēl ir palicis vecais asfalts.
“Salu tilta otrās kārtas darbi finišējas. Būvnieki ir pasteigušies un šogad pabeiguši 90% no visiem plānotajiem darbiem divu gadu garumā. Nākamajā gadā atliks nelielas astītes, nobrauktuvītē tiks mainīts segums, bet tas būs nākamgad,” stāstīja Rīgas domes satiksmes departamenta pārstāve Ilze Dimante.
Seguma atjaunošana notiek tikai tad, ja ir labvēlīgi laikapstākļi, proti, kad vidējā gaisa temperatūra ir vismaz +8 grādi. Ziemā jauno asfaltu liet nevar, un ir jāgaida nākamā gada būvniecības sezonas sākums.
“Visi būvdarbi ir jāpabeidz līdz nākamā gada būvniecības sezonas beigām. Mēs paredzam, ka, iespējams, Salu tilta remontdarbi tiks pabeigti pat ātrāk, nākamgad maijā, jūnijā, kas ir atkarīgs no tā, kādi būs laikapstākļi,” sacīja Dimante.
Salu tilta otrās kārtas pārbūve tika uzsākta pērn. Salu tilta pievadceļu remontdarbu izmaksas sākotnēji lēsto 15 miljonu eiro vietā nu tiek plānotas jau vairāk nekā 30 miljonu eiro apmērā. Pirmajā kārtā tika remontēts tilts pār Daugavu un Mazo Daugavu, otrajā kārtā tika remontēti tilta pārvadi gan labajā, gan kreisajā pusē - pārvads pār Krasta ielu, pārvads Lucavsalā, estakāde Zaķusalā, pie Mūkusalas apļa uzbrauktuves, kā arī pats pieslēgums Mūkusalas ielai.