Valsts izglītības satura centra (VISC) Vispārējās izglītības pārbaudījumu nodaļas vadītāja Ingrīda Kamarūte skaidro, ka pārbaudījuma nokārtošanai bija nepieciešams iegūt vismaz piecus procentus no maksimālā vērtējuma.
„Viens skolēns latviešu valodā nav varējis tikt 5% pāri, bet matemātikā, diemžēl, ir 132 skolēni, kuri nav varējuši iegūt vērtējumu vismaz 5%. Ko viņiem darīt? Visticamāk, ja viņš ir dienas skolas skolēns, viņš varētu kā eksterns nākamajā mācību gadā turpināt mācības un uzlabot savus sasniegumus matemātikā, atkārtoti kārtojot šo eksāmenu. Lielākā daļa no šiem 132 skolēniem ir no profesionālās izglītības iestādēm, viņi, visticamāk, turpina mācīties šajās iestādēs un nākamajā gadā varēs atkārtoti kārtot matemātikas eksāmenu,” skaidro Kamarūte.
VISC dati liecina, ka matemātikas eksāmenu bija pieteikušies kārtot 20,8 tūkstoši jauniešu, bet uz eksāmenu ieradās 17 777 12.klases skolēnu.
Beidzot 12.klasi, jauniešiem ir jākārto vismaz četri eksāmeni – centralizētais eksāmens latviešu valodā, matemātikā un vienā no svešvalodām, kā arī vismaz viens eksāmens kādā no priekšmetiem pēc izvēles.