Mainīts Covid-19 informatīvā tālruņa darba laiks

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem un 1 mēneša.

Sākot ar pirmdienu, 27. aprīli, veiktas izmaiņas informatīvā tālruņa par Covid-19 jautājumiem darba laikos, informēja Veselības ministrija (VM).

Uzsākot informatīvā tālruņa darbību, pirmajā nedēļā saņemti vidēji 846 iedzīvotāju zvani dienā, taču šobrīd zvanu skaits ir sarucis līdz vidēji 208 zvaniem dienā. Izvērtējot iedzīvotāju interesi un saņemto zvanu intensitāti, turpmāk Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) informatīvā tālruņa (67387661) speciālisti iedzīvotāju zvanus uzklausīs darba dienās no 8.30-19.00, brīvdienās no 9.00-17.00.

KONTEKSTS:

Latvijā pirmoreiz Covid-19 vīruss konstatēts 2020. gada 2. martā. Vīrusa izplatības ierobežošanai 12. martā nolemts Latvijā izsludināt ārkārtējo situāciju, kuru 7. aprīlī pagarināja vēl par mēnesi – līdz 12. maijam. Ārkārtējās situācijas laikā noteikta virkne ierobežojumu un aizliegumu, tostarp attiecībā uz pulcēšanos.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti