Uzsākot informatīvā tālruņa darbību, pirmajā nedēļā saņemti vidēji 846 iedzīvotāju zvani dienā, taču šobrīd zvanu skaits ir sarucis līdz vidēji 208 zvaniem dienā. Izvērtējot iedzīvotāju interesi un saņemto zvanu intensitāti, turpmāk Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) informatīvā tālruņa (67387661) speciālisti iedzīvotāju zvanus uzklausīs darba dienās no 8.30-19.00, brīvdienās no 9.00-17.00.
?No 27. aprīļa ir mainījies @SPKCentrs informatīvā tālruņa par COVID–19 jautājumiem darba laiks. Publicējam atjaunoto telefonu sarakstu, lai zini, kur vērsties pēc palīdzības! ? pic.twitter.com/y6jmo4fUWJ
— Veselības ministrija (@veselibasmin) April 27, 2020
KONTEKSTS:
Latvijā pirmoreiz Covid-19 vīruss konstatēts 2020. gada 2. martā. Vīrusa izplatības ierobežošanai 12. martā nolemts Latvijā izsludināt ārkārtējo situāciju, kuru 7. aprīlī pagarināja vēl par mēnesi – līdz 12. maijam. Ārkārtējās situācijas laikā noteikta virkne ierobežojumu un aizliegumu, tostarp attiecībā uz pulcēšanos.