LSM.lv februārī – apmeklētāko interneta vietņu topa četriniekā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Neskatoties uz to, ka gada īsākajā mēnesī lielākā daļa vietņu uzrādījušas auditorijas kritumus, interneta lietotājiem sekojot aktuālajam par karu Ukrainā, februārī pieaugusi vairāku ziņu portālu auditorija, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma "Gemius" publicētais Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu tops, kura četriniekā ir arī sabiedrisko mediju ziņu portāls "LSM.lv".

Kopējā statistika visās platformās

Raksturīgi gada īsākajam mēnesim, lielākā daļa topa vietņu februārī uzrādījušas auditorijas kritumus. Neskatoties uz šo tendenci, aktualitātes par karu Ukrainā ietekmējušas vairāku ziņu portālu auditoriju. Par 51 000 pieaugusi topa līdera – portāla "delfi.lv" – auditorija, no visām ierīcēm kopā februārī sasniedzot 884 000 lietotāju.

Par 46 000 lietotājiem pieaugusi sabiedrisko mediju ziņu portāla "LSM.lv" auditorija, sasniedzot 731 000 lietotāju no visām ierīcēm kopā un pakāpjoties uz topa ceturto pozīciju.

Vēl divi topa līderi pagājušajā mēnesī apmainījušies vietām – auditorijai pieaugot par 3000 lietotājiem, salīdzinot ar janvāri, uz otro pozīciju kopējās statistikas topā pakāpies portāls "tvnet.lv", sasniedzot 750 000 lietotāju un apmainoties vietām ar vietni "inbox.lv", kas attiecīgi ierindojas trešajā pozīcijā starp topa vietnēm ar 738 000 apmeklētājiem, kas ir par 19 000 mazāk nekā janvārī.

Bet "jauns.lv" noslēdz pirmo piecinieku ar 695 000 lietotājiem, kas ir par 11 000 mazāk nekā iepriekšējā mēnesī.

Par 22 000 lasītājiem vairāk februārī sasniegusi arī ziņu vietne "apollo.lv", kuru apmeklējuši 592 000 lietotāju. Tikmēr Pekinas olimpisko spēļu mēnesī par 37 000 lietotājiem pieaugusi arī vietnes "sportacentrs.com" auditorija, sasniedzot 225 000 lietotājus no visām ierīcēm kopā.

Skaitliski lielākos auditorijas kritumus – par 36 000 lietotājiem – pagājušajā mēnesī uzrādījušas vietnes "tv3.lv" un "spoki.lv", kuras attiecīgi apmeklējuši 513 000 un 285 000 lietotāju no visām ierīcēm kopā. Tāpat par 34 000 lietotājiem samazinājusies portāla "likumi.lv" auditorija (248 000 "Real Users"), par 29 000 mazāk lietotāju februārī sasniegusi vietne "lvportals.lv" (304 000 lietotāju no visām ierīcēm), savukārt portāla "santa.lv" auditorija, salīdzinot ar janvāri, sarukusi par 28 000 lasītājiem, sasniedzot 452 000 "Real Users".

Apmeklējumi no datoriem

Savukārt apmeklējumā no datoriem februārī nemainīgi pirmajā pozīcijā ierindojas "Google" ar 1 019 000 lietotājiem, kas ir par 13 000 vairāk nekā janvārī. Tai seko "youtube.com" ar pieaugumu par 68 000 "Real Users" un 795 000 apmeklētājiem, bet Top 3 noslēdz "Facebook" ar 673 000 lietotājiem un auditorijas pieaugumu par 55 000 "Real Users".

Tāpat kā iepriekš, ceturtais apmeklētākais portāls no datoriem februārī bijis "inbox.lv" ar 553 000 lietotājiem (par 23 000 mazāk nekā janvārī), bet piektais – "swedbank.lv" ar 523 000 "Real Users" un apmeklējuma pieaugumu par 17 000 lietotājiem.

Februāra topā atgriezusies sociālā mikroblogošanas vietne "twitter.com", kuru no datoriem apmeklējuši 264 000 lietotāju, kā arī ziņu portāls "apollo.lv" ar 245 000 lasītājiem. Topu pametušas vietnes "220.lv" un "salidzini.lv".

Apmeklējumi no mobilajām ierīcēm

Apmeklējumā no mobilajām ierīcēm – viedtālruņiem un planšetdatoriem – auditorijai pieaugot par 27 000 lietotājiem, portāls "lsm.lv" pakāpies uz trešo pozīciju ar 666 000 "Real Users" februārī.

Savukārt tāpat kā kopējās statistikas topā, topa līderis "delfi.lv", uzrādījis skaitliski lielāko apmeklējuma pieaugumu – par 52 000 lietotājiem, februārī sasniedzot 869 000 "Real Users" no mobilajām ierīcēm, tajā skaitā tos, kas portālu lasa, lietojot mobilo aplikāciju.

"Tvnet.lv" ar 732 000 lietotājiem un pieaugumu par 3000 lasītājiem, saglabājis otro vietu topā. Attiecīgi ceturtais apmeklētākais portāls no mobilajām ierīcēm februārī bija "jauns.lv" ar 661 000 "Real Users", bet Top 5, tāpat kā janvārī, noslēdz "la.lv" ar 584 000 lietotājiem, kas ir par 17 000 mazāk nekā iepriekš.

Bez jau minētajām vietnēm, auditorijas pieaugumu februārī uzrādījušas vēl tikai divas vietnes – tāpat kā kopējās statistikas topā, par 40 000 pieaudzis portāla "sportacentrs.com" apmeklējums, pagājušajā mēnesī sasniedzot 192 000 lietotāju no mobilajām ierīcēm, bet par 21 000 "Real Users" pieaugusi ziņu vietnes "apollo.lv" auditorija februārī (563 000 lasītāju), kas ļāvusi portālam pakāpties par vienu pozīciju uz sesto vietu starp topa vietnēm.

Tikmēr skaitliski lielāko apmeklējuma kritumu, tāpat kā kopējā statistikā, uzrādījuši portāli "tv3.lv" un "spoki.lv" – par 36 000 un 35 000 lietotājiem, attiecīgi sasniedzot 476 000 un 235 000 lietotāju no mobilajām ierīcēm. Par 34 000 lietotājiem februārī sarukusi vietnes "press.lv" auditorija (132 000 "Real Users"),  par 22 000 lietotājiem mazāk sasniedzis laika ziņu portāls "gismeteo.lv" (142 000 lietotāju), bet par 20 000 sarukusi tiesību aktu skaidrojumu portāla "lvportals.lv" auditorija (186 000 "Real Users") februārī.

Jāatzīmē, ka Pekinas olimpisko spēļu mēnesī topa vietnēm pievienojies vēl viens sporta jaunumu portāls – ar 131 000 lietotājiem no mobilajām ierīcēm pagājušā mēneša topu noslēdz "sportazinas.com.".

 
Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti