LSM.lv auditorija jūlijā pārsniegusi 700 000 lietotāju

Jūlijā kopējās statistikas topā uz līdera pozīciju pakāpies portāls "delfi.lv". Sabiedrisko mediju portāls LSM.lv saglabāja ceturto vietu, jūlijā sasniedzot vairāk nekā 700 000 lietotāju, liecina interneta tehnoloģiju un pētījumu uzņēmuma "Gemius" publicētais apmeklētāko vietņu tops.

Gan no visām platformām, gan mobilajām ierīcēm skaitliski lielākos auditorijas pieaugumus topā uzrādījušas vietnes "spoki.lv" un "liepajniekiem.lv".

 

Kopējās statistikas topā jūlijā uz pirmo pozīciju pakāpies ziņu portāls "delfi.lv", ko apmeklējuši 850 000 lietotāju no visām ierīcēm kopā – par 4000 lietotājiem vairāk nekā jūnijā.

Tikmēr, apmainoties pozīcijām, otro vietu kopējās statistikas topā ieņem vietne "inbox.lv", ko jūlijā apmeklējuši 848 000 lietotāju – par 9000 mazāk nekā iepriekšējā mēnesī.

Trešo pozīciju topā jūlijā saglabā portāls "tvnet.lv" ar ievērojamu auditorijas pieaugumu – par 35 000 lietotāju, sasniedzot 757 000 lietotāju no visām ierīcēm kopā.

Tāpat kā jūnijā, ceturto vietu topā ieņem sabiedrisko mediju ziņu portāls lsm.lv ar 705 000 lietotāju – par 29 000 vairāk nekā jūnijā.

Bet, pakāpjoties par divām vietām, pirmo piecinieku noslēdz vietne "tv3.lv", ko no visām ierīcēm jūlijā apmeklējuši 632 000 lietotāju, uzrādot auditorijas pieaugumu par 22 000, salīdzinot ar iepriekšējo mēnesi.

Skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu starp topa vietnēm jūlijā uzrādījis portāls "spoki.lv" – to apmeklējuši 273 000 lietotāju, kas ir par 50 000 vairāk nekā jūnijā. Tikmēr par 45 000 lietotājiem, salīdzinot ar iepriekšējo mēnesi, pieaugusi reģionālā portāla liepajniekiem.lv auditorija, sasniedzot 234 000  lietotāju.

Tikmēr skaitliski lielāko auditorijas kritumu topā uzrādījusi vietne sportacentrs.com, ko apmeklējuši par 58 000 mazāk lietotāju nekā jūnijā – 187 000.

Apmeklējums no datoriem

Jūlijā topu apmeklējumā no datoriem atklāj "Google" ar 988 000 lietotāju (par 2000 lietotāju mazāk nekā jūnijā). Tai seko video straumēšanas vietne "youtube.com", ko apmeklējuši 618 000 lietotāju no datoriem, uzrādot auditorijas kritumu par 30 000 lietotājiem, kas skaitliski ir viens no lielākajiem kritumiem starp topa vietnēm.

Pirmo trijnieku noslēdz pašmāju "inbox.lv" ar 555 000 lietotājiem, kas ir par 17 000 mazāk nekā iepriekšējā mēnesī.

Ceturtais apmeklētākais portāls no datoriem jūlijā bija "Facebook", ko apmeklējuši 550 000 lietotāju (par 13 000 vairāk nekā jūnijā), bet pirmo piecinieku, tāpat kā iepriekšējā mēnesī, noslēdz swedbank.lv ar 455 000 lietotāju.

Auditorija no mobilajām ierīcēm

Jūlijā topu apmeklējumā no mobilajām ierīcēm atklāj "delfi.lv" ar 799 000lietotāju, kas portālu apmeklējuši no mobilajām ierīcēm – tālruņiem vai planšetdatoriem, kā arī lietojot portāla mobilo aplikāciju, kas ir par 6000 lietotājiem vairāk nekā jūnijā.

Tikmēr ar ievērojamu auditorijas pieaugumu – par 43 000 lietotāju vairāk nekā jūnijā – otro pozīciju ieņem portāls tvnet.lv, ko apmeklējuši 716 000 lietotāju no mobilajām ierīcēm.

Pakāpjoties par divām pozīcijām topā, trešais apmeklētākais portāls jūlijā bija lsm.lv, ko apmeklējuši 629 000 lietotāju, uzrādot auditorijas pieaugumu par 27 000 lietotājiem, salīdzinot ar jūniju.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti