Panorāma

Tiesa attaisno L.Loginovu un A.Pečaku

Panorāma

IZM vēlas pievienot RPIVA Latvijas Universitātei

Vai dzelzceļa avārijā iesaistītā mašīna bija zagta?

Dārziņos uz dzelzceļa avārijā iesaistītā mašīna, iespējams, bija zagta

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 7 gadiem.

Otrdienas, 3.janvāra, vakarā Dārziņos notikušajā sadursmē ar diviem vilcieniem iesaistītā Krievijā reģistrētā mašīna neilgi pirms sadursmes policijai bija pieteikta kā nozagta.

To, kā notikusi auto un vilciena sadursme nav skaidrs arī Valsts policijā. Šobrīd zināms, tas, ka mašīna sākotnēji atradusies uz blakus sliedēm un to pirmais taranējis kravas vilciens, kurš braucis virzienā no Ogres uz Rīgu. Vēlāk mašīna stumta mazliet tālāk, tad sagriezusies un uzgrūsta uz sliedēm jau virzienā uz Ogri, kur tajā ir ietriecies pasažieru vilciens.

Šobrīd lietas apstākļus izmeklē Salaspils Policijā, kur pirms avārijas auto īpašnieks – kāds Krievijas pilsonis pieteicis mašīnas zādzību. Iecirkņa kriminālpolicijas šefs Aleksandrs Čapulis par notikušo ir nerunīgs, aizbildinoties ar vairākām izmeklēšanas versijām.

"Sākumā bija informācija par zādzības faktu un nedaudz pēc tam informācija par pašu negadījumu," skaidro Čapulis.
 
Par notikušo izvirzītas vairākas versijas, kuras likumsargi plašāk nekomentē.

Uz sliedēm auto stāvējis ar ieslēgtām gaismām un atvērtām vadītāja durvīm. Netālu esošā viesu namā “Visdari” darbinieki “Panorāmai” apstiprināja, ka “Mitsubishi” īpašnieks bijis kāds Krievijas pilsonis, kas kopā ar sievu trīs dienas atpūties viesu namā. Pēc policijas ziņām, auto zādzības šajā apkaimē sen nav bijušas. Tikmēr dzelzceļa uzņēmumi apkopo zaudējumus.

Tikmēr abu vilcienu sastāvu īpašnieki – uzņēmums “Pasažieru vilciens” un koncerns “Latvijas dzelzceļš” sākuši aprēķināt zaudējumus.

"Par summām – bojājumi ir tikai viena pozīcija. Tālāk ir transportēšana, pārvadājumu nodrošināšanas turpināšana, ieskaitot biļetes, piesūtītie autobusi, un visi pasažieri tika nogādāti tur, kur viņi bija braukuši," vērtē AS "Pasažieru vilciens" preses sekretārs Egons Ālers. "Par to izdevumi ir 5000 eiro. Tālāk attiecībā uz tehnisko pusi – saremontēt šo vilcienu neizdevās. No vagonu parka tas ir nogādāts Zasulaukā, un tur tās izmaksas ir līdz 5000 eiro. Darba laiks no vienas dienas līdz nedēļai," norāda Ālers.

“Latvijas dzelzceļa” meitas uzņēmuma “LDz Cargo” lokomotīves remonts varētu izmaksāt dārgāk – līdz 20 000 eiro. To, cik lieli zaudējumi radīti infrastruktūras dīkstāves dēļ, uzņēmums vēl nav aprēķinājis.  

Uzņēmumi šos zaudējumus pieprasīs kompensēt negadījuma izraisītājam.

 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti