Kompānija pārvadājusi aptuveni trīs miljonus pasažierus, ka ir par 4% vairāk nekā pirms gada.
Ienākumi no pasažieriem pārdotajiem biļetēm pieauguši par 1%.
Kopējie uzņēmuma ieņēmumi, salīdzinot ar 2012.gadu, nav būtiski mainījušies, bet uzņēmumam izdevās optimizēt tēriņus.
„airBaltic” nav piesaistījis jaunu finansējumu, un, pateicoties peļņai, uzņēmums varēs samazināt savas saistības, kuru precīzu apmēru varēs uzzināt, kad publiskos gada pārskatu, norādīja Gauss.
„2013.gads ieies „airBaltic” vēsturē ar to, ka mēs pierādījām, ka pat grūtos laikos ir iespējams sasniegt nospraustos mērķus. Mēs esam veikuši „airBaltic” restrukturizāciju, kontrolējot izmaksas, pārvaldot kapacitāti un uzlabojot efektivitāti. Tādējādi mēs spējām sasniegt iespaidīgu peļņas pieaugumu par 28 miljoniem eiro salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Šo rezultātu mēs panācām gadu ātrāk, nekā paredzēts mūsu sākotnējā restrukturizācijas plānā, kas ir stabils pamats mūsu pelnītspējai ilgtermiņā,” pauda Gauss.
Jau ziņots, ka 2012.gadā "airBaltic" koncerns strādāja ar 231,252 miljonu latu apgrozījumu, kas ir par 1,3% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas zaudējumi saruka 4,4 reizes - līdz 19,117 miljoniem latu.
„airBaltic” ekonomiskās krīze slaikā nonāca finanšu grūtībās, bet 2011.gadā pēc Krājbankas kraha valsts pārņēma bankā ieķīlātas lidsabiedrības akcijas, kas piederēja privātajam akcionāram „Baltijas Aviācijas sistēmas”, kļūstot par 99,8% akciju īpašnieci. Lai gan lidsabiedrību apvij vairākas tiesvedības un strīdi, valdība piesaistīja „Prudentia”, lai sameklētu investoru, kurš varētu attīstīt aviokompāniju, bet valsts varētu atgūt tajā ieguldītos līdzekļus. Iepriekš ir pieminēti vairāki iespējami interesenti, taču reāls piedāvājums tā arī nav izteikts.
"airBaltic" nodrošina tiešos lidojumus no Rīgas uz aptuveni 60 galamērķiem. "airBaltic" lielākā īpašniece ir Latvijas valsts ar 99,8% akciju.