«Volkswagen» vadība: Soda naudas maksāšana nebūs vienīgais šķērslis, kas kompānijai būs jāpārvar

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 8 gadiem.

Vācijas autobūves koncerna "Volkswagen" (VW) jaunais ģenerāldirektors Matiass Millers otrdien brīdināja kompānijas darbiniekus par gaidāmajiem grūtajiem laikiem, norādot, ka ar izmešu skandāla kompensācijām un soda naudām paredzētajiem miljardiem nebūs pietiekami.

Uzrunā 20 000 kompānijas darbinieku, kuru viņš teica grupas galvenajā mītnē Vācijas pilsētā Volfsburgā, Millers atklāja, ka tiks pārskatītas plānotās investīcijas, tomēr solot mazināt iespējamo darbinieku skaita samazināšanu. "Komerciālās un finansiālas sekas vēl nav paredzamas," viņš sacīja. "Viena lieta ir zināma droši. Slogs būs liels. Iespējams, ļoti liels," piebilda koncerna vadītājs.

Millers norādīja, ka 6,5 miljardi eiro, kurus kompānija trešajā ceturksnī ir atvēlējusi kompensācijam, ir tikai sākums, piebilstot, ka šajā summā ir iekļauta izmaksas, lai novērstu automašīnās esošās neatbilstības normām.

"Tomēr ar to nebūs pietiekami. Mums ir jābūt gataviem ievērojamiem sodiem, un daudzi var izmantot notikumu sniegto izdevību un pieprasīt kompensācijas no "Volkswagen"," piebilda Millers.

Jau vēstīts, ka VW ir iesaistīts skandālā pēc atzinuma, ka 11 miljoni tā dīzeļautomobiļu ir aprīkoti ar modernu programmatūru, kas, braucot normālā režīmā, izslēdz izmešu kontroli, kura tiek ieslēgta vien tad, kad tiek veikta automašīnu gāzu izmešu pārbaude.

Kompānija otrdien atklāja, ka no šiem 11 miljoniem auto astoņi miljoni ir pārdoti Eiropas Savienībā (ES).

Saistībā ar šo skandālu no amata atkāpās līdzšinējais kompānijas vadītājs Martins Vinterkorns. Par grupas jauno ģenerāldirektoru tika iecelts tās meitaskompānijas "Porsche" vadītājs Millers.

Skandāla dēļ VW tirgus vērtība 10 dienu laikā ir samazinājusies par 40% jeb apmēram 29 miljardiem eiro.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti