Rīta Panorāma

Intervija ar Jāni Bērziņu

Rīta Panorāma

Intervija ar Valsts kontrolieri Elitu Krūmiņu par veiktajām revīzijām

Intervija ar Lauru Ošiņu-Bēķi par 29. Rīgas modes nedēļu

FOTO: Modē atgriezušies deviņdesmitie un viss, kas asociējas ar televizoru

Otrdien ar krāšņu modes pasākumu Tallinas ielas radošajā kvartālā “Tu jau zini, kur” atklāta 29. Rīgas modes nedēļa, kas pēc tam turpināsies citās vietās Rīgā līdz pat 27. oktobrim. Modes nedēļas organizatoru pārstāve Laura Ošiņa-Bēķe pastāstīja, ka šobrīd ir atgriezušies deviņdesmitie gadi, un modē ir viss, kas asociējas ar televizoru. 

Rīgas modes nedēļa ir sezonāls pasākums, kas notiek gan pavasarī, gan rudenī; tā, piemēram, šoruden tiek prezentētas nākamā gada pavasara un vasaras kolekcijas. Runājot par modi, ir jāatceras – pasaulē ir tendences, kuras mākslinieki ievēro. Māksla ir atspoguļot tās caur savu stila izjūtu – sakombinējot to, kas ir modē, ar to, kas ir laba stila izjūta, teica Ošiņa-Bēķe.

Katru sezonu Rīgas modes nedēļas komanda strādā pie ārvalstu dizaineru piesaistes – viens no svarīgajiem notikumiem ir “United Fashion” klātbūtne, jo šī organizācija virza Eiropas debitantus – arī atklāšanas pasākumā piedalījās Maķedonijas un Igaunijas jaunās zvaigznes. 

Ceturtdien sākas trīs dienu skašu programma, kur līdztekus lielām zvaigznēm piedalās arī debitanti. Savukārt atklāšanā visas trīs dizaineru skates bija veltītas tēmai “Mūsdienu digitalizācija”. Visi trīs mākslinieki nule kā absolvējuši kādu no Eiropas akadēmijām. 

Savukārt 25.oktobrī desmit Latvijas apakšveļas ražotāji, tostarp “Rosme”, “V.O.V.A. Lingerie”, “Orhideja” un citi ievērojami zīmoli piedalīsies Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) organizētajā apakšveļas modes skatē. Pasākumu būs iespējams skatīties tiešraidē arī LSM.lv.
 

Dizains un arhitektūra
Kultūra
Jaunākie
Interesanti