Kūku cepšana – tas ir izrādījies īpaši veiksmīgs koncepts, lai Latvijas šī gada Eirovīzijas delegācija spoži reklamētu sevi un dziesmu „Cake to bake”. „Aarzemnieki” pabijuši daudzās, to skaitā vecākajā no Kopenhāgenas beķerejām. Un kāda pasaules klases kūku ceptuve pat īstenojusi akciju, visaktīvāko beķerejas ieteicēju sociālajā tīklā Facebook apbalvojot ar īpašu kūku, kuru uzvarētājam aizveda „Aarzemnieku” solists Jorens.
Latvijas pārstāvji ar atraktivitāti izcēlušies arī neskaitāmās intervijās ar ārzemju žurnālistiem, pārsteidzot intervētājus un arī citus Eirovīzijas dalībniekus ar dziesmām viņu dzimtajā – vācu, krievu, itāliešu, nīderlandiešu un pat dāņu - valodā.
„Aarzemnieku” aktivitātes pēdējās nedēļas garumā ir devušas rezultātu. Kad svētdien Kopenhāgenas sirdī, Rātslaukumā, notika lielā konkursa atklāšana un delegācijas devās gājienā pa sarkano paklāju, Latvijas pārstāvjiem šis salīdzinoši īsais ceļš prasīja īpaši daudz laika, jo nepārtraukti nācās atbildēt uz ārvalstu žurnālistu jautājumiem
Gan pirmdien, gan otrdien pirmajā pusfinālā „Aarzemnieki” uzstāsies kā otrie – uzreiz pēc Armēnijas pārstāvja, kurš šobrīd tiek minēts kā viens no galvenajiem pretendentiem uz uzvaru konkursā.