Restaurētā tvaika lokomotīve tagad tiks izmantota tūristu pārvadāšanai Gulbenes - Alūksnes šaursliežu dzelzceļā jeb Bānītī, kas ir valsts nozīmes vēstures piemineklis un iecienīts tūrisma objekts.
Šobrīd Baltijas valstīs Bānītis ir vienīgais šaursliežu dzelzceļš, kur joprojām notiek regulārie pasažieru pārvadājumi, izmantojot vēsturisko ritošo sastāvu un dzelzceļa infrastruktūru. 2013.gadā Gulbenes - Alūksnes bānītim tika nosvinēta 110 gadu jubileja.
Tvaika lokomotīve Gr-319 izgatavota 1951.gadā Vācijā pēc Padomju Savienības pasūtījuma. Līdz 1964.gadam lokomotīve tika izmantota Latvijā - Liepājas lokomotīvju depo, no kurienes pārvesta uz Ukrainu. 1990.gadā tā nonāca Lavasāres šaursliežu dzelzceļa muzeja kolekcijā Igaunijā. Uz savstarpējās sadarbības līguma pamata 2007.gadā lokomotīve tika nodota SIA "Gulbenes - Alūksnes bānītis" rīcībā.
Lokomotīves restaurācija tika sākta 2008.gadā, tās atjaunošanu SIA "Gulbenes - Alūksnes bānītis" speciālisti, atsevišķos darba posmos piesaistot Bānīša voluntierus, tajā skaitā "Latvijas dzelzceļa" darbiniekus.