Panorāma

Populārāko interneta krāpšanas veidu topā jauns "dalībnieks"

Panorāma

Panorāma

Alūksnes novadā 12 % pasažieru reisu atcelti

Alūksnes novadā šoferu slimības dēļ atcelti 12% pasažieru reisu

Nepatīkamus pārsteigumus pēdējās dienās piedzīvojuši Alūksnes novada iedzīvotāji – atceltu autobusu reisu dēļ nokavēts darbs, ārstu vizītes, kādam nācies lūgt, lai kaimiņš aizved uz pilsētu pēc pārtikas. Vietējais sabiedriskā transporta pakalpojuma sniedzējs, uzņēmums "Gulbenes autobuss" norāda , ka deviņi no 17 šoferiem ir saslimuši, un tagad tiek meklēti veidi, lai arī turpmāk reisi netiktu atcelti. 

Pēdējās dienās Alūksnes novada teritorijā nācies atcelt daļu no autobusu reisiem, jo liela daļa darbinieku ir saslimuši ar gripu. Tik traka situācija, kā stāsta uzņēmuma pārstāvji, nav pat bijusi Covid-19 laikā.

Alūksnes novada iedzīvotāja Dzintra stāsta: "Ciešam, ciešam. Tas ir ļoti slikti. Mēs tālu dzīvojam no Alūksnes. Pēc ēdamā ir jābrauc un gandrīz sanāk ar kājām nākt. Mūsu puses tuvumā veikali nav."

Mālupes pagasta iedzīvotāja Inese tikmēr teic: "Šodien man vienkārši no Mālupes gribējās braukt uz Alūksni, man autobuss par 20 minūtēm kavējās, jo nav šoferu."

Problēmas vietējam sabiedriskā transporta pakalpojuma sniedzējam  SIA "Gulbenes autobuss" sākās šīs nedēļas vidū, bet šobrīd tur saka – esam tuvu krīzei.

SIA "Gulbenes autobuss" valdes loceklis Gundars Kristapsons skaidro: "Vienlaicīgi 50% no visiem šoferiem ir uz slimības lapas, un loģiski, ka tas ir ļoti liels cipars. Tie nav pieci, desmit procenti, bet tā ir puse no visa sastāva."

Uzņēmums nav izpildījis aptuveni 12 procentus reisu Alūksnes novadā. Lai pasažieri ciestu mazāk, strādātspējīgajiem šoferiem ir lielākas slodzes; tiek meklēti citi šoferi, palīdzība lūgta arī citiem pasažieru pārvadātājiem. Informācija par reisu atcelšanu sniegta arī domēs.

"Kad bija informācija, ka ļoti daudzus no šiem reisiem nevarēsim izpildīt. Mēs vērsāmies abās domēs – Gulbenes, Alūksnes, gan abās pilsētas presēs – gan "Dzirkstelē", gan "Alūksniešiem" –, ir arī mājaslapā, gan citur. Kā varam, tā visur cenšamies risināt," teic Kristapsons.

Pasažieriem, kuri nav sagaidījuši laikā reisu, ir tiesības izmantot takšu pakalpojumus, čekus nosūtot uzņēmumam. Līdz šim neviens čeks SIA "Gulbenes autobuss" nav iesniegts. Latvijas Televīzijas aptaujātie pasažieri saka – it kā ir dzirdēts par šādu iespēju, bet neizmantojot.

Jautāta, kā meklē veidu, kā nokļūt mērķī, ja autobuss nekursē, Dzintra atbild – ar kaimiņiem sarunā, samaksā.

Uzņēmumā stāsta, ka tuvākajās dienās citi sabiedriskā transporta pakalpojuma sniedzēji varētu piedāvāt savus šoferus; tāpat cerība ir uz pašu šoferiem, kuri izveseļosies, tomēr visus reisus izpildīt būs sarežģīti. 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti