Galvaspilsētā viesu vilināšanai sāk kampaņu «Rīga bez tevis nav Rīga»

Nolūkā jau šovasar atgriezt galvaspilsētā pašus rīdziniekus, Latvijas iedzīvotājus no citām pilsētām, kā arī ārvalstu tūristus, Rīgas Tūrisma attīstības birojs pirmdien sāk kampaņu "Rīga bez tevis nav Rīga".

Kampaņa nesīs vēstījumu, ka apmeklēt Rīgu ir droši, jo pilsētā pilnībā atbilst jaunajām ceļošanas prasībām, Latvijas Radio pastāstīja biroja valdes locekle Eva Juhņēviča. 

Eva Juhņēviča par tūrisma veicināšanu RīgāLinda Zalāne

    Covid-19 ērā Rīga ir kļuvusi par vienu no drošākajām pilsētām Eiropā, tādēļ to var uzskatīt par ideāli piemērotu vietu, lai droši un atbildīgi jau šovasar jaunajā formātā baudītu kultūras pasākumus, izstaigātu muzejus un skaistos parkus, kā arī apmeklētu restorānus, sacīja Juhņēviča.

    "Šajā laikā ikviens no mums ir sapratis, ka Rīga ir cilvēki, mēs paši," uzsvēra Juhņēviča.

    Cilvēkiem ir nepieciešamas dzīvas emocijas, lai gan jau esam iemācījušies dzīvot un sadarboties attālināti. Juhņēviča piebilda, ka Latvijas galvaspilsēta ir dzīva un dinamiska sociālā platforma, kuras labklājību veido rīdzinieki, bet Rīgas veiksmi vairo vietējie un ārvalstu tūristi. 

    Juhņēviča pirmdien LTV raidījumā "Rīta Panorāma" norādīja, ka, pateicoties komunikācijas kampaņai Baltijā, Rīgas Tūrisma attīstības birojs cer no Lietuvas un Igaunijas piesaistīt vismaz 80% no iepriekšējā gada tūristu skaita.

    Juhņēviča atklāja, ka Rīgas Tūrisma attīstības birojs kopā ar nozari organizēs pirmo pilsētas tūrisma hakatonu, lai radītu jaunus, inovatīvus tūrisma produktus. Tāpat viņa norādīja, ka tiek strādāts pie jaunām mārketinga aktivitātēm tieši darījuma nozarē, kā arī atbalsta programmas tūroperatoriem.

    Kopējais finansējums no Rīgas tūrisma attīstības biroja (RTAB) jomas atbalstam galvaspilsētā ir 780 000 eiro. 

    Pirms Covid-19 krīzes tūristi no Lietuvas un Igaunijas vasarā veidoja aptuveni 13% no kopējā tūristu skaita galvaspilsētā. 2019. gadā Rīgu laika posmā no jūnija līdz augustam apmeklēja gandrīz 30 tūkstoši viesu no Lietuvas un 33 tūkstoši no Igaunijas. RTAB plāno, ka ar komunikācijas kampaņu Baltijas tirgū, izdosies sasniegt 80% no pagājušā gada tūristu skaita no Lietuvas un Igaunijas, bet augustā jau sagaidīt arī tūristus no citām mērķa valstīm.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Ceļošana
    Dzīve & Stils
    Jaunākie
    Interesanti