Sanāksmē, kur piedalījās arī mediju vadītāji, pārrunātas gan sabiedrisko, gan komercmediju nākotnes perspektīvas, kā arī iespējas nodrošināt daudzveidīgu informāciju krievu valodā. Kultūras ministrijas Mediju politikas nodaļas vadītājs informēja, ka nākamgad iecerēto plānu realizēšanai papildus būtu vajadzīgi 10 miljoni eiro.
“Lielu būtisku sadaļu veido mediju atbalsta fonds, kas būs atbalsts komercmediju atbalsta, komerciāli neizdevīga satura veidošana – tur ir 1,5 miljoni, tad ir medijupratības pasākumi, izglītības pasākumi. Un lielākā daļa sabiedrisko mediju iziešana no reklāmas tirgus, kur indikatīvi astoņi miljoni būtu nepieciešami. Jautājums, vai mūsu budžeta telpa to atļaus,” norādīja Kultūras ministrijas Mediju politikas nodaļas vadītājs Roberts Putnis.
Valdības vadītājs skaidru atbildi uz to nedod, un arī šodien pēc tikšanās norādīja, ka plāni vēl jāizvērtē. Arī jautājums par sabiedrisko mediju aiziešanu no reklāmas tirgus neesot izlemjams uzreiz.