Rīgas autoostā ierīkots speciāls palīdzības punkts braila rakstā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 10 gadiem.

Rīgas starptautiskā autoosta ir kļuvusi draudzīgāka cilvēkiem ar dažāda veida īpašām vajadzībām un ir ierīkots speciāls informācijas punkts braila rakstā. Jauninājumi ieviesti pateicoties ES regulām, kas prasa autoostām un pasažieru pārvadātājiem uzlabot pieejamību invalīdiem.

Tagad autoostā ierīkots speciāls palīdzības izsaukuma punkts, pie kura informācija pieejama braila rakstā. Ierīkots arī lifts cilvēkiem ratiņkrēslos un izvietotas invalīdu stāvvietas.

„Autoosta atbildību ir uzņēmusies un rezultāts ir ļoti labs, un nav tā, ka tikai ķeksīša pēc,” saka organizācijas „Apeirons” vadītājs Ivars Balodis. „Tā ir praktiska lieta, ko aizvien vairāk cilvēki izmantos. Ir izdevies izveidot standartu un paraugu, kā pārējām autoostām rīkoties, piemēram, kādām jābūt piktogrammām. Ikdienā mēs to nepamanām, bet cilvēkam, kam tas ir vajadzīgs, tā ir ļoti būtiska lieta.”

Baloža vadītā organizācija „Apeirons” projekta laikā konsultēja Rīgas autoostu.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti