Pacientu ombuds: Pacientam ir tiesības zināt, ko saņems, ejot pie ārsta

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 11 gadiem.

Pacientu ombuds pagājušajā gadā saņēmis aptuveni 1000 sūdzību. Kā šorīt Latvijas Radio norādīja Pacientu ombuda valdes priekšsēdētāja Liene Šulce-Rēvele - daudz problēmu Latvijas medicīnā ir ieilgušas. Problēmas, ar ko saskaras pacienti, ir līdzīgas kā iepriekšējos gados - veselības aprūpes kvalitāte un organizatoriskie aspekti. Tai pat laikā L.Šulce-Rēvele atzina, ka finansējums veselības aprūpē ir kritisks.

L.Šulce-Rēvele norādīja uz lielo mediķu slodzi, darba apjomu, kas saistīts ar nelielo finansējumu un mediķu, pārsvarā medmāsu aizbraukšanu no Latvijas labāk apmaksāta darba meklējumos ārvalstīs. Viņa arī atzina, ka lielākā daļa pacientu sūdzību ir pamatotas vai vismaz daļēji pamatotas. Situāciju veselības aprūpē, viņasprāt, var uzlabot, palielinot finansējumu un izstrādājot kvalitātes kritērijus.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti