Apmeklētāko portālu topā nozīmīgu auditorijas pieaugumu piedzīvo «Mammamuntetiem.lv»

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu "Top 20" novembrī gan kopējās statistikas topā, gan apmeklējumā no mobilajām ierīcēm novembrī nozīmīgu auditorijas pieaugumu piedzīvojis ģimenes portāls "mammamuntetiem.lv", informēja interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmums "Gemius".

 

Kopējā statistika visās platformās

Noslēdzoties rudens periodam, kopējās statistikas topā no visām platformām (no datoriem, mobilajiem telefoniem, planšetdatoriem un mobilajām aplikācijām) pirmajā pozīcijā ierindojas ziņu portāls "delfi.lv" ar 827 000 lietotājiem, kas ir par procentu jeb 7 000 lietotājiem vairāk nekā iepriekšējā mēnesī. Otrajā pozīcijā seko ziņu portāls "tvnet.lv" ar 702 000 lietotājiem, kas ir par 4% mazāk nekā oktobrī, bet trešo vietu topā ieņem vietne "inbox.lv" ar 702 000 interneta lietotājiem, "Real Users" skaitam samazinoties par 2%.

Ceturtajā vietā oktobra topā ierindojas ziņu un izklaides vietne "jauns.lv" ar 614 000 "Real Users" un +4% jeb +27 000 lietotājiem, salīdzinot ar oktobri, bet "Top 5" noslēdz ziņu portāls "la.lv" ar 576 000 apmeklētāju lielu auditoriju. 

Lielāko auditorijas pieaugumu ar +51 000 lietotājiem jeb +15% novembrī piedzīvojis ģimenes portāls "mammamuntetiem.lv", pakāpjoties par trim pozīcijām kopējās statistikas topā. Tāpat arī cenu salīdzināšanas portāla "kurpirkt.lv" lietotāju skaits novembrī audzis par 27 000 jeb +9%, bet portāla "nra.lv" auditorija pieaugusi par 8% jeb 36 000 lietotājiem. 

Apmeklējumi no datoriem

Novembrī no datoriem apmeklētāko vietņu topā līdera pozīcijas saglabā "Google" ar 1 151 000 lietotājiem, "youtube.com" ar 846 000 "Real Users" un "facebook.com" ar 753 000 lietotājiem. "Top 5" savas pozīcijas saglabā arī pašmāju vietnes, ceturtajā vietā ierindojoties "inbox.lv" ar 600 000 lietotājiem, kam seko portāls "delfi.lv" ar 542 000 lielu auditoriju apmeklējumā no datoriem. 

Datoru topā par divām pozīcijām pakāpies portāls "apollo.lv", novembrī ar 252 000 lietotājiem sasniedzot topa 15. pozīciju. Tāpat par 9% pieaugusi portāla "ss.com" auditorija, pagājušajā mēnesī sasniedzot 451 000 lietotāju, bet par 8% novembrī pieaudzis iepirkšanās vietnes "aliexpress.com" apmeklējums, sasniedzot 289 000 lietotājus, kas ir par 24 000 jeb 8% vairāk, nekā oktobrī. Savukārt portāla e-klase.lv auditorija novembrī samazinājusies par 27 000 ''Real Users'' jeb 11 procentiem, zaudējot četras pozīcijas un sasniedzot topa 18. vietu. Tāpat novembrī datoru topam pievienojies arī interneta veikals "220.lv", ar 222 000 lietotājiem ieņemot 20. pozīciju. 

Apmeklējumi no mobilajām ierīcēm

Apmeklējumos no mobilajām ierīcēm jeb no mobilajiem telefoniem, planšetdatoriem un mobilajām aplikācijām kopā novembrī līdera pozīcijās ir portāls "delfi.lv" ar 791 000 lasītājiem. Tam seko "tvnet.lv" ar 654 000 apmeklētājiem, bet topa trešajā pozīcijā ierindojas ziņu un izklaides portāls "jauns.lv" ar 564 000 lietotājiem no mobilajām ierīcēm. Ceturtajā vietā mobilo ierīču topā ir vietne "skaties.lv" ar 515 000 lietotājiem pagājušajā mēnesī, bet "Top 5" ar 500 000 "Real Users" noslēdz portāls "la.lv". 

Tāpat kā kopējās statistikas topā, arī apmeklējumā no mobilajām ierīcēm skaitliski lielāko pieaugumu novembrī piedzīvojis portāls "mammamuntetiem.lv", kura "Real Users" skaits pieaudzis par 58 000 jeb 20%. Savukārt vietne "kurpirkt.lv" ar +23 000 lietotājiem jeb +11% novembrī sasniegusi 202 000 lietotājus, pakāpjoties par divām pozīcijām uz topa 17. pozīciju, bet portāls "nra.lv", saglabājot pozīciju topā, sasniedzis par 9% jeb 34 000 lielāku auditoriju nekā oktobrī. Tikmēr "diena.lv" auditorija novembrī samazinājusies par 17 000 lietotājiem jeb 10%. Novembrī mobilo ierīču "Top 20" pievienojas vietne "db.lv" ar 158 000 "Real Users". 

"Top 20" veidots, balstoties uz 7-74 gadu vecas auditorijas lielumu interneta lapās, kas tās apmeklējuši, pieslēdzoties internetam no Latvijas teritorijas, izmantojot datorus, mobilos telefonus un planšetdatorus. Topā iekļautas tās interneta lapas, kas novembrī piedalījās "gemiusAudience" pētījumā. "gemiusAudience" pētījums tiek veikts, balstoties uz metodoloģiju, kas nodrošina iespēju konstatēt reālo apmeklētāju skaitu, nevis sīkdatnes (cookies) vai IP adreses.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti