Viņš skaidroja, ja gada sākumā bija plānots pārvadāt 55 miljonus tonnu kravu no Krievijas, tad patlaban tiek lēsts, ka būs par vienu miljonu mazāk.
Tomēr viņš aicināja nedramatizēt situāciju, norādot, ka sankcijas pret Krieviju būtiski neietekmēs LDz iespējas strādāt ar Krievijas kravām. Proti, LDz strādā konkurences apstākļos un „Krievijai jau sen ir arī citi ceļi, kur virzīt savu tranzītu”.
„Patlaban mēs cīnāmies par to, lai kravu apjoms nemazinātos, un mēs cenšamies noturēt pašreizējo līmeni,” esošo situācija raksturoja Magonis, piebilzdams, ka kravu apjoma kāpums nav gaidāms.
Viņš atzina, ka bez Krievijas tirgus citu alternatīvu nav. Vēl notiek cīņa par Ķīnas tirgu, taču par kravu plūsmu vēl ir gana daudz neskaidrību. Savukārt graudu eksports no Kazahstānas ir apgrūtināts augstās samaksas Krievijā un tālā ceļa dēļ līdz Latvijai. Tāpēc Kazahstānai ērtāk savus graudus ir eksportēt uz Ķīnu.