«Lattelecom» grupas apgrozījums pērn audzis par 1% – līdz 195,67 miljoniem eiro

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 6 gadiem.

Telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums "Lattelecom" pagājušajā gadā strādājis ar 40,7 miljonu eiro peļņu, kas par 26,4% pārsniedz iepriekšējā gada rādītāju. Savukārt grupas apgrozījums 2017.gadā sasniedzis 195,67 miljonus eiro, kas ir par 1% vairāk nekā 2016. gadā, liecina uzņēmuma konsolidētie neauditētie dati.

Uzņēmums paziņojumā medijiem norāda, ka "Lattelecom" grupas peļņa pērn, salīdzinot ar 2016. gadu, augusi par 8,5 miljoniem eiro un sasniegusi 40,7 miljonus. Tā tiks tiks izmaksāta dividendēs uzņēmuma akcionāriem – Latvijas valstij un Skandināvijas uzņēmumam "Telia Company".

"Lattelecom" grupas EBITDA (peļņa no pamatdarbības) pērn bijusi 69,1 miljons eiro, saglabājoties iepriekšējā gada līmenī.  

Kompānijas apgrozījums pērn sasniedzis 195,67 miljonus eiro, kas ir par 1% vairāk nekā 2016.gadā, kad grupas apgrozījums bija 193,5 miljoni eiro. "Lattelecom" grupas uzņēmumi pērn nodokļos samaksājuši 48,5 miljonus eiro.

Grupas gada investīcijas sasniegušas 29 miljonus eiro – interneta pamattīkla attīstībā, klientu gala iekārtu modernizācijā, IT sistēmu uzlabojumos, kā arī jauno ideju attīstībā.

"Pagājušais ir bijis izmēģinājumu un pārmaiņu gads, kas ļāvis identificēt galvenos uzņēmuma fokusa virzienus – izklaide un gudrie risinājumi mājai un biznesam," saka "Lattelecom" valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.

Kompānijā norāda, ka "Lattelecom" grupas ieņēmumi pērn palielinājušies kā pamata, tā jaunajos attīstības virzienos, kur straujāko kāpumu uzrādījis reklāmas bizness, gandrīz divkāršojot ieņēmumus, tehnikas mazumtirdzniecība (+62%) un datu centru apgrozījums (+27%). Par trešdaļu pieauguši IT iekārtu un programmatūras pakalpojumu, bet par piektdaļu – apmācību ieņēmumi.

"Lattelecom" eksporta starptautisko klientu skaits turpināja pieaugt – pērn eksporta apgrozījums pieaudzis par 38%, pateicoties "Citrus Solutions" projektiem, izbūvējot optisko tīklu Vācijā, datu centru pakalpojumiem un datu pārraides vairumtirdzniecībai. Neskatoties uz piesātināto tirgu, pērn audzis arī televīzijas bizness, atzīmē kompānijā.

“Lattelecom” elektroenerģijas zīmols „Tet” 2017.gadā piesaistīja 20 000 klientu, pirmdien, 29.janvārī, žurnālistiem paziņoja "Lattelecom" valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.  Uzņēmuma vadītājs pauda, ka lielākā daļa „Tet” klientu lieto biržai piesaistīto elektrības tarifu.

Sākotnēji prognozes attiecībā uz piesaistīto klientu skaitu bija pesimistiskākas, atzina uzņēmuma „Lattelecom BPO” vadītājs Krists Avots.

 “Pārsteigums mums pašiem bija, ka tas mums izdevās trīs reizes labāk, nekā mēs to bijām plānojuši,” sacīja Avots.

Krists Avots: Par “Tet” klientu piesaisti
00:00 / 00:40
Lejuplādēt
Viņš sacīja, ka uzņēmums iedzīvotājus arī izglītoja par biržas tarifiem, un arī par to prognozes izrādījās pesimistiskas, jo lielākā daļa no “Tet” klientiem izvēlās biržas tarifus. “Tet” plāno turpināt apgūt elektroenerģijas tirgu, ar risinājumiem energoefektivitātei gan mājsaimniecībām, gan biznesa klientiem.

"Lattelecom" grupā ir uzņēmumi "Lattelecom", "Lattelecom BPO", "Citrus Solutions", "Lattelecom Technology", "Media 360" un Baltijas Datoru akadēmija. "Lattelecom" pieder 23% SIA "Latvijas mobilais telefons" daļu.

"Lattelecom" pieder valstij Privatizācijas aģentūras personā (51%) un Dānijā reģistrētajam "Telia Company" meitas uzņēmumam "Tilts Communications" (49%).

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti