Cīrule intervijā Latvijas Radio sacīja, ka, jau sākot darbu VID, bijis skaidrs, ka viss nav izdarāms gada laikā, būs nepieciešami 2-3 gadi, bet arī gada laikā ir lietas, kuras sabiedrība jau izjūt, ka attieksme mainījusies, un ir arī problēmas.
Cīrule arī sacīja, ka sabiedrības viedoklis mainās lēni, tāpēc katru dienu katram VID darbiniekam jādara viss iespējamais, lai mainītu iespaidu par to, kā šī iestāde strādā. Pirms tam VID izpelnījās plašu kritiku par represīvajām metodēm, nelaipnu attieksmi pret klientiem, un sabiedrības uzticība iestādei bija visai zema.
VID vadītāja arī pauda, ka VID vēlas vairāk pievērst sabiedrības uzmanību nodokļu nemaksāšanas problēmām un vēlas, lai sabiedrība vairāk iesaistās un ziņo par pārkāpumiem.
Jau ziņots, ka pēc Cīrules iecelšanas amatā finanšu ministre Dana Reizniece-Ozola (ZZS) atzina, ka jaunās VID vadītājas uzdevumi būs uzlabot klientu apmierinātību, nodrošināt, ka nodokļi ieņēmumi aug straujāk, nekā ir dabiskā izaugsme uz ēnu ekonomikas apkarošanas rēķina, padarīt Valsts ieņēmumu dienests izmaksu ziņā efektīvāku.