Viņa stāstīja, ka ekomarķējums norāda, ka prece ir videi draudzīga, bet tam jābūt apliecinātam ar sertifikātu. Tāpēc viņa aicināja cilvēkus, kuri vēlas izdarīt videi draudzīgu izvēli, pievērst uzmanību ne tikai pašu ražotāju deklarētajam, bet arī sertifikātiem, ar kuriem var iepazīties “Ekodizaina kompetences centra” mājaslapā.
Biedrība secināja, ka daži ražotāji vienkārši norāda uz atsevišķa produkta priekšrocībām, lai veicinātu patēriņu.
Labāka situācija ir pārtikas precēm, jo tām nepieciešams Eiropas Savienības sertifikāts, ja tās tiek pozicionētas kā ekoloģisks produkts. Savukārt, pārbaudot sadzīves ķīmijas preču marķējumu, biedrība atklājusi, ka daudziem, kas pozicionē produkciju kā videi draudzīgu, ne vienmēr norādīti sertifikāti, kas to apliecinātu. Bet, piemēram, uz krāsu un laku iepakojumiem nereti tie, kas ir sertificēti, pat mazāk lieto vārdu “eko” nekā tie, kam nekādu sertifikātu nav.