Kampaņa plašākai sabiedrībai atgādinās par operatīvo transporta līdzekļu steigšanās iemesliem un to, kādēļ dienestiem kritiski svarīgi ir galamērķi ierasties laikus, vienlaikus aicinot ikvienu rīkoties, lai neaizkavētu operatīvo transportu.
Valsts policijas pārstāvis Jančevskis mudināja auto vadītājus novērtēt situāciju un rīkoties. Viņš atgādināja trīs situācijas:
- Ja operatīvais transporta līdzeklis ir kustībā ar iedegtām zilām bākugunīm un skaņas signāliem, citiem vadītājiem ir jādod ceļš, samazinot ātrumu un piebraucot tuvāk ceļa labajai malai vai ietvei. Šajā gadījumā var arī neapstāties.
- Ja operatīvais transporta līdzeklis kustībā atrodas ar iedegtām zilām un sarkanām bākugunīm un skaņas signāliem, vadītājiem ir jāapstājas ceļa malā un kustību var uzsākt tikai tad, kad ir pabraucis garām otrs operatīvais transporta līdzeklis ar ieslēgtām zilām bākugunīm.
- Ja operatīvais transporta līdzeklis stāv ar iedegtām zilām bākugunīm, jāsamazina ātrums līdz minimumam, lai būtu arī iespēja apstāties.
VUGD Operatīvās vadības pārvaldes priekšnieks, pulkvedis Jānis Grīnbergs mudināja neapjukt, ieraugot lielu mašīnu ar bākugunīm un skaņas signālu, bet dot ceļu, pavirzoties uz labo malu. Noteikti nevajag bremzēt ceļa vidu, jo tad ātrums jāsamazina arī aizmugurē esošajam operatīvajam transportam. VUGD lielajai mašīnai atkal uzņemt ātrumu prasa vairāk laika.
NMPD vadītāja Liene Cipule vērtēja, ka pēdējā laikā cilvēki ir kļuvuši atsaucīgāki un cenšas dot ceļu, bet ne vienmēr zina, kā to darīt pareizi. Arī viņa aicināja satiksmes dalībniekus nebremzēt braukšanas joslā, ja tuvojas operatīvais transports ar iedegtām bākugunīm un skaņas signālu, bet pavirzīties malā. Bremzēšana var radīt bīstamas situācijas aizmugurē esošajam operatīvajam transportam.