Ziņas vieglajā valodā 31. martā

Ziņas vieglajā valodā 31. martā.

Ziņas vieglajā valodā 31.martāPārsla Saktiņa

    Plāno pagarināt ārkārtējo situāciju

    Latvijā pagarinās ārkārtējo situāciju. Par to nākamnedēļ lems valdība.

    Ārkārtējā situācija jāpagarina, jo daudz cilvēku saslimst ar Covid-19.

    Ir svarīgi ievērot stingrus piesardzības noteikumus.

    Palielinās sodus par ierobežojumu neievērošanu

    Palielinās sodu par ārkārtējās situācijas ierobežojumu neievērošanu.

    Sods varēs būt pat 2000 eiro, bet uzņēmējiem pat 5000 eiro. Par sodiem vēl lems Saeima.

    Latvijā ar Covid-19 saslimuši vairāk nekā 400 cilvēku

    Latvijā ar Covid-19 saslimuši jau vairāk nekā 400 cilvēku.

    Covid-19 atklāts arī vairākiem desmitiem medicīnas darbinieku.

    Inficējušies arī 11 Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta darbinieki. Ar Covid-19 saslimuši arī kādas Rīgas patversmes iemītnieki un darbinieki.

    Slimnīcās ārstējas 27 Covid-19 pacienti

    Slimnīcās ārstējas 27 Covid-19 pacienti. Trīs ir smagāk saslimuši, taču viņu veselība ir stabilizējusies.

    Līdz šim no Covid-19 atveseļojušies aptuveni 30 cilvēki. Mediķi saka, ka vīrusu var izslimot mēneša laikā.

    Skolēnu dziesmu un deju svētki nenotiks

    Šovasar nenotiks skolēnu dziesmu un deju svētki. Tos pārcels uz nākamā gada vasaru.

    Svētku rīkotāji baidās no Covid-19. Nav zināms, cik ilgi vīruss izplatīsies. Tāpēc nolemts neriskēt ar dalībnieku un skatītāju veselību.

    Skolēniem TV rādīs mācību programmu

    Skolēni varēs mācīties, arī skatoties televizoru. No 6. aprīļa "ReTV" un "Sportacentrs.com" rādīs mācību programmu. Tās nosaukums "Tava klase".

    Mācību programmu sagatavos pedagogi. Katrai klasei būs savs mācīšanās laiks. Viena nodarbība ilgs 20 minūtes.

    Lietuvā palielināti naudassodi par Covid-19 karantīnas pārkāpšanu

    Lietuvā būtiski palielināti naudassodi par Covid-19 karantīnas noteikumu pārkāpšanu. Pārkāpējiem būs jāmaksā līdz pusotram tūkstotim eiro, bet uzņēmējiem līdz 6000 eiro.

    Lietuvā reģistrēts jau astotais Covid-19 pacienta nāves gadījums, bet saslimuši 533 cilvēki. Igaunijā ar Covid-19 līdz šim miruši četri cilvēki, bet saslimuši 745.

    Polijā stingrāki ierobežojumi Covid-19 dēļ

    Polijā ieviesti ļoti stingri ierobežojumi Covid-19 dēļ.

    Turpmāk bērni un jaunieši līdz 18 gadiem no mājām drīkstēs iziet tikai kopā ar pieaugušo.

    Būs slēgti parki, pludmales un viesnīcas.

    Palielināti arī sodi par noteikumu neievērošanu.

    Lukašenko mudina cilvēkus strādāt

    Baltkrievijas prezidents Aleksandrs Lukašenko par spīti Covid-19 mudina iedzīvotājus turpināt strādāt. Viņš uzskata, ka vairāk cilvēku nomirs no bezdarba un bada, nevis koronavīrusa dēļ.

    Baltkrievijā apstiprināti 152 Covid-19 gadījumi. Lukašenko šodien paziņoja par pirmo nāves gadījumu no Covid-19.

    Vācijas zoodārziem nav naudas, lai pabarotu dzīvniekus

    Vācijas zoodārziem Covid-19 krīzes dēļ steidzami vajadzīga nauda, lai pabarotu dzīvniekus.

    Zoodārziem patlaban nav nekādu ienākumu, jo cilvēki nenāk.

    Zoodārzi valdībai prasa 100 miljonus eiro.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti