Ziņas vieglajā valodā 28. septembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 28. septembrī.

Ziņas vieglajā valodā 28. septembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Latvijā vēl 21 ar Covid-19 saslimušais

Latvijā atklāts vēl 21 Covid-19 gadījums.

Lielākā daļa jeb 14 saslimušie reģistrēti Rīgā.

Pārējie Daugavpilī, Carnikavas, Olaines un Ķekavas novadā.

Latvijas kaimiņvalstīs Covid-19 gadījumu skaits ir liels.

Lietuvā atklāti 105 jauni saslimušie un viens cilvēks nomiris, savukārt Igaunijā 67 jauni saslimšanas gadījumi.

Arī Latvijā situācija ar Covid-19 lēnām pasliktinās, bet epidemiologi to kontrolē.

Tāpēc pagaidām valdībai neprasīs ieviest papildus ierobežojumus visā valstī.

Ministru prezidents Krišjānis Kariņš paziņojis, ka valdība rīkosies atbilstoši ekspertu ieteikumiem.

Premjers atgādināja, ka joprojām spēkā ir nosacījums par distancēšanos, kā arī aicinājums mazgāt rokas un izvairīties no drūzmēšanās.

 

Ministre iesaka attālinātās mācības

Pēdējā laikā arvien vairāk saslimst mācību iestāžu audzēkņi.

Līdz šim Covid-19 konstatēts 12 izglītības iestādēs.

Saslimuši bērni gan skolās, gan bērnudārzos, gan divās augstskolās.

Izglītības ministre Ilga Šuplinska aicina skolās organizēt mācības arī attālināti.

Tāpat rūpīgi jāizvērtē dažādu ārpusskolas pasākumu nepieciešamība.

 

Trūkst skolotāju

Skolās trūkst vairāki simti skolotāju.

Problēma ir ļoti liela, jo dažās skolās apdraudētas mācības.

Skolām ļoti nepieciešami skolotāji, kuri strādā nepilnu slodzi.

Patlaban skolotāja darbu apgrūtina arī situācija ar Covid-19.

 

Francijas prezidents viesojas Lietuvā

Francijas prezidents Emanuels Makrons ar kundzi Bridžitu vizītē Lietuvā, 28.09.2020.
Francijas prezidents Emanuels Makrons ar kundzi Bridžitu vizītē Lietuvā, 28.09.2020.

Lietuvā oficiālā vizītē ieradies Francijas prezidents Emanuels Makrons.

20 gadu laikā Francijas prezidents Lietuvu apmeklē pirmo reizi.

Vizītes laikā īpaša uzmanība būs pievērsta situācijai Baltkrievijā.

Tāpat plānots runāt par attiecībām ar Krieviju.

Francijas prezidents Lietuvā uzturēsies arī otrdien, bet vakarā Makrons dosies uz Latviju.

 

Kalnu Karabahā turpinās sadursmes

Armēnija un Azerbaidžāna apsūdz viena otru par pirmo uzbrukumu Kalnu Karabahā.

Abas puses arī ziņo par iznīcinātu pretinieka bruņutehniku un nogalinātiem karavīriem.

Situāciju Kalnu Karabahā nosodījusi arī Eiropas Savienība.

Eiropas Savienība uzsver, ka konfliktā nav jāiejaucas kādai ārvalstij.

Armēnijai un Azerbaidžānai jāmeklē diplomātisks risinājums.

 

Sācies balvas “Kilograms kultūras 2020” rudens balsojums

Sācies Latvijas sabiedrisko mediju gada balvas kultūrā “Kilograms kultūras 2020” rudens balsojums.

Žūrija balsojumam izvirzīja arī notikumus un darbus, kas tapuši ārkārtējās situācijas laikā.

Balsot varēs līdz 9. oktobra pusnaktij.

Žūrija rudens balsojumā izvirzījusi kandidātus septiņās kategorijās.

Konkurences trūkuma dēļ neizvirzīja nevienu kandidātu kategorijā “Kino”.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti