Ziņas vieglajā valodā 24. jūlijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 24. jūlijā

Ziņas vieglajā valodā 24. jūlijā
00:00 / 05:01
Lejuplādēt

 

 

Valdgalē turpinās cīņa ar kūdras ugunsgrēku

Plašo kūdras un meža ugunsgrēku Talsu novada Valdgales pagastā dzēš simt ugunsdzēsēju.

Viņiem palīdz ap 20 zemessargu.

Trešdien ugunsgrēku palīdzēs dzēst arī helikopters no Baltkrievijas.

Otrdienas rītā ugunsgrēka vietā sāka strādāt Lietuvas helikopteri.

Latvija gaida palīdzību arī no citām Eiropas Savienības dalībvalstīm.

Ugunsgrēks Valdgales pagastā plosās jau nedēļu ilgi.

Izdeguši vairāk nekā tūkstoš hektāru.

Vairāku kilometru attālumā no šī ugunsgrēka vietas ir atklāti arī jauni ugunsgrēki (Ventspils novada Puzes un Popes pagastā).

Šo ugunsgrēku izcelšanos izmeklē policija.

Ir aizdomas, ka meža vietas cilvēki aizdedzinājuši ļaunprātīgi. Policija lūdz atsaukties cilvēkus, kas var palīdzēt viņiem izmeklēšanā.

Grieķijā ugunsgrēkos 74 upuri

Plaši mežu ugunsgrēki plosās arī Grieķijā, netālu no Grieķijas galvaspilsētas Atēnām.

Grieķijā ugunsgrēkos gājuši bojā 74 cilvēki.

Daudzi guvuši ievainojumus un aizvesti uz slimnīcām.

Latvijas iedzīvotāji Grieķijas ugunsgrēkos nav cietuši.

Šobrīd Grieķijā pastāvīgi dzīvo 365 cilvēki no Latvijas.

Mežu ugunsgrēku liesmas ir iznīcinājušas vairākus desmitus māju, mašīnas.

Tūristi un vietējie iedzīvotāji cenšas paglābties pludmalēs.

Vietējie zvejnieki laivās izglābuši vairāk nekā 700 cilvēku, kuri no uguns liesmām slēpās pludmalēs un klintīs.

Cilvēkus glābj vairāk nekā 300 ugunsdzēsēju.

Virs teritorijas lido arī piecas lidmašīnas un divi helikopteri.

Kuldīgas novada Pelčos konstatē Āfrikas cūku mēri

Konstatēts jauns saslimšanas gadījums ar Āfrikas cūku mēri piemājas saimniecībā Kuldīgas novada Pelču pagastā.

Slimības dēļ saimniecībā nokaus 20 mājas cūkas.

Speciālisti mēģina noskaidrot, kā vīruss iekļuvis cūku turēšanas novietnē.

Vasarā Āfrikas cūku mērim ir vienkāršāk izplatīties.

Meža cūku bariem pievienojušies pavasarī dzimušie sivēni, kas arī var pārnēsāt vīrusu.

Tāpat mājas cūkām neapzinīgi saimnieki mēdz izbarot zāli, kas pļauta pļavās, kurās var būt ieklīdušas meža cūkas.

Āfrikas cūku mēris šogad konstatēts sešās saimniecībās Latvijā.

Gandrīz desmitajai daļai strādājošo aizrādīts par darbam neatbilstošu apģērbu

Gandrīz desmitā daļa cilvēku darba vietā ir saņēmuši aizrādījumu no priekšnieka par darbam neatbilstoša apģērba valkāšanu.

Biežāk aizrādījumus saņēmuši vīrieši, nevis sievietes.

Par to liecina interneta aptauja par ģērbšanās paradumiem darbavietā.

Aizrādījumu iemesls ir gan ļoti stingri noteikumi, kā darbā jāģērbjas, gan cilvēku vēlēšanās parādīt citiem savu īpašo ģērbšanās stilu.

Trešdiena atkal būs karsta

Naktī uz trešdienu Latvijā mainīgs mākoņu daudzums, vietām īslaicīgs lietus.

Dažviet - galvenokārt Kurzemē un Zemgalē - veidosies migla.

Trešdien dienā debesis daļēji mākoņainas, vietām, galvenokārt Austrumlatvijā, gaidāms īslaicīgs lietus un pērkona negaiss.

Pūtīs ziemeļaustrumu vējš 1-6 m/s.

Gaisa temperatūra naktī uz trešdienu +14..+20 grādu, trešdienas dienā +24..+29 grādi.

Rīgā bez ievērojamiem nokrišņiem

Rīgā naktī uz trešdienu neliels mākoņu daudzums, bez nokrišņiem.

Trešdien starp mākoņiem uzspīdēs saule, diena paies bez ievērojamiem nokrišņiem.

Pūtīs ziemeļaustrumu vējš 3-5 m/s.

Gaisa temperatūra šonakt Rīgā +18, +19 grādu, piepilsētā vietām +16 grādu un migla, trešdien  dienā +26..+27 grādi.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti