Ziņas vieglajā valodā 24. janvārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 24. janvārī.

Ziņas vieglajā valodā 24. janvārī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

"Saskaņa" Rīgas domē iesniegusi parakstus par Burova atlaišanu

Rīgas domē iesniegti paraksti par Rīgas mēra Oļega Burova atlaišanu.

Parakstus iesniedza partija „Saskaņa”.

Burovs ir no partijas „Gods kalpot Rīgai”.

Burovs pats no Rīgas mēra amata negrib atkāpties.

Par Burova atcelšanu no amata lems pēc divām nedēļām.

Pēc divām nedēļām Rīgas dome plāno lemt arī par naudas sadalījumu Rīgā šajā gadā.

Ķekavas domē budžetu plāno pieņemt piektdienas vakarā

Piektdienas vakarā notiek Ķekavas novada domes sēde.

Par to dusmojas Ķekavas domes opozīcijas deputāti, kas nepiekrīt domes vadībai.

Viņuprāt, sēde notiek pārāk vēlu piektdienas vakarā.

Sēdē lemj par Ķekavas naudas sadalījumu šim gadam.

Ķekavai šogad ir vairāk nekā 40 miljoni eiro.

Stradiņa slimnīcu vadīs kādreizējais VARAM un VM valsts sekretārs Muciņš

Stradiņa slimnīcu vadīs Rinalds Muciņš.

Viņš ir kādreizējais Veselības ministrijas (VM) un Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM) valsts sekretārs.

Piektdien viņu amatā apstiprināja slimnīcas dalībnieku sapulcē.

Konkursā uz Stradiņa slimnīcas vadītāja amatu pieteicās 11 cilvēku.

Muciņš komisijas vērtējumā ieguva visvairāk punktu.

Darbu jaunajā amatā Muciņš sāks pēc divarpus nedēļām – 10. februārī.

Muciņš grib Stradiņa slimnīcu padarīt mūsdienīgāku.

Viņš sola uzklausīt slimnīcas darbinieku un pacientu domas.

Aizliegts Eiropas Savienībā ievest putnu gaļu no Ukrainas

Eiropas Savienības valstīs nedrīkst ievest putnu gaļu no Ukrainas.

Tā nolēma Eiropas Komisija.

Ukrainā ir atklāta putnu gripa.

Tā ir ļoti bīstama slimība.

Putnu gripa Ukrainā atklāta četrās mājputnu novietnēs.

Mājputniem putnu gripa šobrīd atklāta Čehijā, Rumānijā, Ungārijā, Polijā, Slovākijā un Ukrainā.

Savvaļas putniem putnu gripa atklāta Polijā un Vācijā.

Vācijā apšaudē nogalināti seši cilvēki

Piektdien notika apšaude Vācijas pilsētā Rotamzē.

Apšaudē pie dzelzceļa stacijas nogalināja sešus cilvēkus.

Viņi visi bija no vienas ģimenes.

Vēl vairākus cilvēkus ievainoja.

Policija uzbrucēju aizturēja.

Notikuma vietā strādāja daudz policijas.

Kāpēc uzbrucējs tā rīkojās, nav īsti zināms.

Iespējams, viņš gribēja kādam no nogalinātajiem atriebties.

Šāvējs ir 36 gadus vecs vīrietis.

Šteinbors un Ševcova atzīti par 2019. gada labākajiem Latvijas futbolistiem

Latvijas labākais pagājušajā gada futbolists ir Pāvels Šteinbors.

Viņš ir Latvijas izlases vārtsargs.

Labākā pagājušā gada futboliste ir Olga Ševcova.

Viņa spēlē komandā Rīgas „Dinamo”.

Tā izlēma Latvijas Futbola federācija.

Organizācija apsveica vēl arī citus futbolistus.

Kopumā šodien pasniedza 19 balvu.

Tas ir vairāk nekā pagājušajā gadā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti