Ziņas vieglajā valodā 21. aprīlī

Ziņas vieglajā valodā 21. aprīlī.

 

Ziņas vieglajā valodā 21.aprīlīPārsla Saktiņa

     

    Meklē viltus Covid-19 zāļu tirgotāju

    Veselības inspekcija meklēs tirgotāju, kurš internetā piedāvā zāles pret Covid -19.
    Sludinājums ievietots vietnē "ss.com".
    Tās ir viltus zāles.
    Veselības inspekcija aicina neuzticēties nevienam pārdevējam, kurš sola zāles pret Covid-19, jo tādu vēl nav.

    No Covid-19 Latvijā atveseļojušies 133 cilvēki

    No Covid-19 Latvijā līdz šim atveseļojušies 133 cilvēki.
    Miruši 9 cilvēki.
    Aizvadītajā diennaktī reģistrēti 9 jauni Covid-19 pacienti.
    Saslimis arī Bērnu slimnīcas darbinieks.
    Slimnīcas darbu tas neietekmēs.

    Ģimenes ārsti varēs nosūtīt uz Covid-19 analīzēm bez noteiktiem simptomiem

    Turpmāk ģimenes ārsti varēs nosūtīt uz valsts apmaksātām Covid-19 analīzēm arī pacientus bez noteiktām saslimšanas pazīmēm.
    Ģimenes ārstiem tagad jāpaplašina testējamo loks.
    Īpaša uzmanība jāpievērš onkoloģijas, diabēta un sirds un asinsvadu slimību pacientiem.
    Ģimenes ārsts nedrīkst nepamatoti atteikt nosūtījumu uz Covid-19 testu.

    Bezdarbniekiem būs palīdzības pabalsts

    Bezdarbniekiem pienāksies īpašs palīdzības pabalsts.
    To varēs saņemt, ja darbs nav atrasts, bet bezdarbnieka pabalsta izmaksas termiņš beidzies.
    Bezdarbnieka palīdzības pabalsts nepārsniegs 130 eiro.
    To maksās ne ilgāk kā četrus mēnešus.
    Valsts budžetā tam rezervēti ap 22 miljoniem eiro.

     Autovadītāji nevarēs atteikties no alkometra testa

    Autovadītāji vairs nedrīkstēs atteikties no pūšanas alkometrā.
    Līdz šim transportlīdzekļa vadītājs no pārbaudes uz ceļa varēja atteikties.
    Tad policistam vadītājs bija jānogādā ārstniecības iestādē.
    Ārkārtas situācijas laikā mediķi pārbaudes atteica un autovadītājam bija iespēja izvairīties no soda.

    Ar trīs repatriācijas reisiem atgriezīsies 361 cilvēks

    Trešdien, 22. aprīlī, ar repatriācijas reisu no Oslo, Amsterdamas un Frankfurtes Latvijā atgriezīsies 361 cilvēks.
    Ārlietu ministrija informē, ka visi aprīlī un maijā izsludinātie reisi ir pilni.
    Patlaban ir apgrūtināta atgriešanās Latvijā no Indonēzijas, Marokas un Filipīnām.

    Bulgāri, kas atradās karantīnā Mežotnē, pametuši Latviju

    18 bulgāri, kas atradās karantīnā Bauskas novada Mežotnes pagastā, otrdien, 21. aprīlī, pameta Latviju.
    Viņi devās uz Lietuvu un tālāk uz Poliju.
    Karantīnā Latvijā viņi atradās, jo vienam no ceļotājiem bija Covid-19.
    Bulgāri robežas šķērso savās automašīnās.
    Viņus pavada attiecīgās valsts policijas ekipāža.

    Šovasar nenotiks “Positivus”  festivāls

    Šovasar nenotiks festivāls "Positivus".
    Tas katru gadu jūlijā notiek Salacgrīvā.
    Taču šoreiz koronavīrusa pandēmijas dēļ festivāls pārcelts uz nākamo vasaru.
    Jau nopirktās biļetes būs derīgas uz pārcelto festivālu.
    Par festivāla atcelšanu satraukušies arī Salacgrīvas uzņēmēji.
    Viņiem samazināsies ienākumi.

    Lielbritānijas karaliene svin 94. dzimšanas dienu

    Attēlā Lielbritānijas karaliene Elizabete II

    Šodien 94. dzimšanas dienu svin Lielbritānijas karaliene Elizabete II.
    Pandēmijas dēļ atcelta militārā parāde un lielgabalu šāvieni par godu karalienei.
    Sarīkojumi gaidāmi jūnijā, kad notiek oficiālās dzimšanas dienas svinības.
    Elizabete II valda 68 gadus.
    Viņa ir visilgāk valdījušais monarhs.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti