Ziņas vieglajā valodā 2. novembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada.

Ziņas vieglajā valodā 2. novembrī.

Ziņas vieglajā valodā 2. novembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Dzīve pēc 15. novembra

Pēc mājsēdes beigām daļa ierobežojumu paliks.

Lielākā daļa ierobežojumu būs jāievēro pret Covid-19 nevakcinētajiem cilvēkiem.

Strādāt klātienē un apmeklēt kultūras pasākumus drīkstēs tikai cilvēki ar Covid-19 sertifikātu.

Bez Covid-19 sertifikāta drīkstēs apmeklēt tikai nelielus pirmās nepieciešamības preču veikalus.

Tirdzniecības centri brīvdienās būs slēgti.

Jaunākie dati

Aizvadītajā diennaktī atklāti vēl 1884 jauni Covid-19 gadījumi. Miruši 43 saslimušie. Slimnīcās nogādāti 211 pacienti, bet kopējais Covid-19 slimnieku skaits samazinājies un ir 1578. 188 slimība norit smagi.

Vismaz vienu poti pret Covid-19 līdz šim saņēmuši vairāk nekā 70% Latvijas iedzīvotāju, kuri sasnieguši 12 gadu vecumu.

Rēzeknē vairāk iespēju potēties

Rēzeknē atvērts jauns vakcinācijas punkts.

Līdz šim uz poti Rēzeknē vidēji bija jāgaida divas nedēļas.

Potēšanu nodrošināja tikai daži ģimenes ārsti un slimnīcas brigādes vakcinācijas punktā un izbraukumos.

Šonedēļ Rēzeknē darbu plāno sākt arī vakcinācijas autobuss.

Plašākas izbraukuma vakcinācijas iespējas iecerētas arī citviet Latgalē.

Liepājā – vakcinācijas avīze

Liepājas pašvaldība saviem senioriem nodrukājusi speciālizdevumu par vakcinācijas nepieciešamību gan latviešu, gan krievu valodā. Izdevums izmaksājis sešarpus tūkstošus eiro.

Tajā medicīnas speciālisti skaidro vakcinācijas nozīmību, paši seniori dalās pieredzē, publicēta arī cita informācija, lai iedrošinātu potēties.

Ātrie testi aptiekās

Turpmāk aptiekās varēs veikt ātros Covid-19 testus.

Tos vajadzēs cilvēkiem bez Covid-19 sertifikāta, lai varētu strādāt.

Testa rezultāts ir jau pēc 15 minūtēm.

Pret Covid-19 vakcinēti 79% no nodarbinātajiem.

Kopumā tie ir gandrīz 819 tūkstoši strādājošo cilvēku.

Tādi dati ir Ekonomikas ministrijai.

Visvairāk nevakcinēto ir apstrādes rūpniecībā – aptuveni 35 tūkstoši darbinieku.

Ārstu biedrības lēmumi

Latvijas Ārstu biedrības valde nolēma neorganizēt biedrības valdes un ārkārtas vēlēšanas.

Savukārt lēmums par neuzticības izteikšanu Veselības ministram Danielam Pavļutam ("Attīstībai/Par!") atstāts nemainīts.

Biedrība pieprasa viņa demisiju.

Ārstu biedrības viceprezidents Roberts Fūrmanis pēc valdes sēdes sociālajā tviterī paziņoja, ka atkāpjas no amata.

Klimata konference Glāzgovā

Vairāk nekā 80 valstis ir vienojušās līdz 2030. gadam samazināt metāna izmešus vismaz par 30%.

Vienošanās tapa Eiropas Savienības un ASV vadībā.

Eiropas Komisijas priekšsēdētāja Urzula fon der Leiena ANO Klimata konferencē Glāzgovā sacīja, ka jau drīzumā tiks publicēti jauni noteikumi kā regulēt un uzskaitīt metāna izmešus.

Laika ziņas

Trešdien visā Latvijā gaidāms lietus, turklāt daudzviet līs ilgstoši.

Debesis būs apmākušās, un dūmaka pasliktinās redzamību.

Austrumu, dienvidaustrumu vējš pēcpusdienā un vakarā pāries dienvidu, dienvidrietumu vējā un būs lēns līdz mērens.

Gaisa temperatūra naktī 3... 8 grādi, dienā 7...10 grādi.

Rīgā trešdien gaidāms apmācies laiks un ilgstošs lietus, mērens dienvidaustrumu, dienvidu vējš 3–8 metri sekundē.

Gaisa temperatūra naktī 5…6 grādi, dienā 7…8 grādi.

Laika tips: otrais – labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti