Ziņas vieglajā valodā 1.decembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 1. decembrī

Ziņas vieglajā valodā 1.decembrī
00:00 / 03:39
Lejuplādēt

Sāk darboties Ziemassvētku tirdziņi

Sestdien vairākos Vecrīgas laukumos sāka darboties Ziemassvētku tirdziņi. Ziemassvētku tirgus notiek Doma laukumā, Esplanādē, kā arī Līvu laukumā. Cilvēki Ziemassvētku tirdziņos var nopirkt dažādas pašdarinātas lietas, traukus, ēdienus un dzērienus. Ziemassvētku tirdziņos notiks arī dažādi koncerti. Svētdien Doma laukumā iedegs galveno Rīgas Ziemassvētku egli.

E-veselības sistēmā izraksta 10 miljonus recepšu

Šogad e-veselības sistēmā izrakstīti vairāk nekā 10 miljoni zāļu recepšu. Šādi ir Nacionālā veselības dienesta dati. Liela daļa šo recepšu nav izmantotas. Tas noticis dažādu iemeslu dēļ. Piemēram, cilvēkiem izrakstītās zāles bija par dārgu. E-veselības sistēmas ieviešana izmaksāja 16 miljonus eiro. Šo naudu ņēma no Eiropas Reģionālās attīstības fonda.

No amata Lielbritānijā atkāpjas vēl viens ministrs

Lielbritānijā no amata atkāpies vēl viens ministrs. No amata atkāpies Lielbritānijas izglītības ministrs Sems Džimā. Šādā veidā viņš protestē pret „Breksita” vienošanos. Šī vienošanās paredz noteikumus, pēc kuriem Lielbritānija stāsies laukā no Eiropas Savienības. Lielbritānijas parlamenta deputāti par „Breksita” vienošanos balsos pēc pusotras nedēļas – 11.decembrī.

Rumānijā svin valsts simtgadi

Rumānijā sestdien tūkstošiem cilvēku svin valsts simtgadi. Par godu Rumānijas simtgadei valstī notiek militārās parādes. Lielākās militārās parādes notiek Rumānijas galvaspilsētā Bukarestē un Transilvānijas pilsētā Alba Julijā. Sestdien vakarā Bukarestē notiks arī protesta akcija pret pārmaiņām Rumānijas tiesās. Pārmaiņas Rumānijas tiesās asi kritizē arī Eiropas Savienība.

Jūrmalā atklāj "Gaismas parku"

Sestdien Jūrmalā, Dzintaru mežaparkā, atklāja „Gaismas parku". Tajā izvietoti vairāki tūkstoši dažādu krāsu lampiņu. „Gaismas parkā” ir ierīkota īpaša gaismas aleja. To sauc par "Piena ceļu". Šajā alejā ikviens var saskatīt krītošas zvaigznes un ievēlēties vēlēšanos. Bet vislielākais no gaismas dekoriem šogad ir parka tilts. Šo tiltu veido lampiņu virtenes trīsarpus kilometru garumā. „Gaismas parkā” darbojas arī vēstuļu darbnīca. Tajā bērni var uzrakstīt un nosūtīt vēstuli Ziemassvētku vecītim.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti