Ziņas vieglajā valodā 15. decembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 15. decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 15. decembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Darbu klātienē nevarēs turpināt vairāk nekā 60 000 cilvēku bez Covid-19 sertifikāta

No šodienas cilvēki bez Covid-19 sertifikāta nedrīkst strādāt klātienē.

Covid-19 sertifikāta nav vairāk nekā 60 tūkstošiem nodarbināto.

Visvairāk strādnieku bez Covid-19 sertifikāta ir būvniecībā un pārvadājumu nozarē.

Nozarēs satraucas par strādnieku nelegālo nodarbinātību.

Cilvēki varētu doties uz citām valstīm, kur Covid-19 sertifikātu nepieprasa.

 

Latvijā apstiprina vēl 886 Covid-19 inficēšanās gadījumus

Vakar Covid-19 atklāja vēl 886 cilvēkiem.

Slimnīcās Covid-19 pacientu skaits nav mainījies.

Slimnīcās ārstējas 532 Covid-19 slimnieki.

100 pacientiem ir smaga slimības gaita.

Vakar miruši 18 inficēti cilvēki.

Divu nedēļu kumulatīvais rādītājs uz 100 000 iedzīvotāju ir 493,4.

 

Latvijā pret Covid-19 sāks vakcinēt mazus bērnus

Rīt pret Covid-19 sāks vakcinēt mazus bērnus (no 5–11 gadiem).

Arī bērni saņems sertifikātu.

Sertifikātu bērniem izsniegs 15. dienā pēc otrās potes saņemšanas.

Lielākā daļa vecāku pagaidām nevēlas, ka viņu bērnus vakcinē.

Latvija jau saņēmusi 54 000 bērniem paredzētās vakcīnas.

Lietuvā un arī vairākās citās valstīs – Grieķijā, Itālijā, Spānijā un Ungārijā – mazus bērnus pret Covid-19 sāka vakcinēt šodien.

Atšķirībā no Latvijas citur vecāki izrāda lielu interesi.

Cilvēki satraucas par jaunā Covid-19 paveida omikrona izplatību.

 

Eiropā ievieš stingrākus ieceļošanas noteikumus

Eiropas valstis ievieš stingrākus ieceļošanas noteikumus.

Tas saistīts ar Covid-19 omikrona paveida izplatību.

Grieķija paziņojusi, ka, iebraucot valstī, ceļotājiem no svētdienas būs jāuzrāda negatīvs Covid-19 tests.

Tests būs nepieciešams ieceļotājiem no visām valstīm.

Sākotnēji bija paredzēts, ka šie noteikumi attieksies uz cilvēkiem, kas ieceļo no Lielbritānijas un Dānijas

 

Rīgas domniekam piedāvāts 2 miljonu eiro kukulis

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs rosina apsūdzēt kāda uzņēmuma vadītāju par 2 miljonu eiro kukuļa piedāvāšanu Rīgas domes deputātam.

Nauda piedāvāta, lai uzņēmums uzvarētu konkursā par kādas daļas namu apsaimniekošanu.

 

Arvien vairāk migrantu mēģina nelikumīgi šķērsot Latvijas-Baltkrievijas robežu 

Jau otro diennakti arvien vairāk migrantu mēģina nelikumīgi šķērsot Latvijas–Baltkrievijas robežu.

Tikmēr no Baltkrievijas Lietuvā un Polijā nelegālo robežas šķērsotāju skaits ir samazinājies.

Latvijas robežsardze domā, ka tagad Latvija varētu būt valsts, pret kuru būs vērsts nelegālās migrācijas spiediens.

Vakar robežsargi neļāva šķērsot robežu jau 83 cilvēkiem.

Pirms tam diennaktīs robežu mēģināja šķērsot vidēji 20–30 migranti.

 

Gunāra Astras pieminekļa uzstādīšana atkal pārcelta

Šodien bija paredzēts atklāt Gunāra Astras pieminekli.

Viņš ir viens no svarīgākajiem Latvijas brīvības cīnītājiem.

Taču pieminekļa atklāšanu jau otro reizi pārcēla uz citu datumu.

Tagad sola pieminekli uzstādīt līdz gada beigām, bet atklāt barikāžu piemiņas laikā.

Piemineklis atradīsies pie Augstākās tiesas ēkas, kur Gunāru Astru 1983. gadā tiesāja.

 

Laika ziņas 

Naktī Latvijā būs apmācies laiks, bet dienā mākoņi izklīdīs un vietām spīdēs saule.

Valsts austrumos vēl būs mākoņi un neliels lietus.

Naktī dienvidrietumu, rietumu vējš, bet dienā rietumu, ziemeļrietumu vējš 4–8 metri sekundē, jūras piekrastē brāzmains.

Gaisa temperatūra nakts sākumā 1…6 grādi, jūras piekrastē 6…7 grādi, nakts gaitā temperatūra nedaudz paaugstināsies.

Dienā būs 3…7 grādi.

 

Rīgā naktī neliels lietus.

Dienvidrietumu, rietumu vējš 4–8 metri sekundē.

Gaisa temperatūra nakts sākumā 3…4 grādi, nakts gaitā temperatūra nedaudz paaugstināsies, dienā 5…6 grādi.

Laika tips 2. – labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti