Daudzviet stipras lietavas
Šodien daudzviet Latvijā stipri līst.
Vietām lietavu dēļ teritorijas applūst.
Jelgavā vairākas applūdušas ielas slēdza.
Madonā lietus pārsniedza mēneša normu.
Arī daudzviet Zemgalē un Sēlijā dārzi applūduši.
Latvijas austrumos lietus mitēsies tikai rīt.
Tikmēr lielākajā daļā Kurzemes nav lijis nemaz.
Biopiejaukums degvielai nebūs obligāts
No jūlija līdz nākamā gada beigām degvielai nebūs obligāti jāpievieno biopiejaukums.
Daļa degvielas tirgotāju to neatbalsta un uzskata, ka degvielas cenas tas nesamazinās.
Līdzīgi domā ekonomikas ministre, bet saka, ka tas vismaz palēninās cenu celšanos.
13 000 bērnu vasarā grib strādāt
Teju 13 000 bērnu vasaras brīvlaikā vēlas strādāt.
Šogad necerēti liela ir darba devēju interese darbu piedāvāt.
Bērniem minimālā alga ir garantēta.
Daudzi darba devēji gatavi maksāt vairāk.
Beigusies gripas epidēmija
Latvijā beigusies gripas epidēmija.
Tomēr gripas vīruss vēl riņķo.
Ir atsevišķi gadījumi, piemēram, Rīgā, Valmierā un Jēkabpilī.
Slimnīcās pieaug Covid-19 pacientu skaits
Covid-19 pacientu skaits slimnīcās nedaudz palielinājies.
Patlaban tajās ārstējas 134 slimnieki.
Aizvadītajā diennaktī kovidu atklāja 279 cilvēkiem.
Divi inficēti slimnieki miruši.
Latvijā piemin 1941. gada deportācijas
Šodien visā Latvijā pieminēja 1941. gada izsūtīšanas.
Pirms 81 gada šajā dienā vairāk nekā 15 000 cilvēkus izsūtīja uz Sibīriju un citiem attāliem Krievijas ziemeļu apgabaliem.
Tas īpaši skāra Latvijas sabiedrības inteliģenci, politisko un ekonomisko eliti.
Ukraina mudina pasteigties ar bruņojumu
Ukraina mudina rietumvalstis pasteigties ar bruņojuma piegādēm.
Krievija arvien retāk izmanto augsti tehnoloģiskas raķetes.
Biežāk izmantotās padomju laika spārnotās raķetes ir neprecīzas un rada lielākus postījumus.
Krievija pieprasa Severodoneckas aizstāvjiem līdz rītdienas rītam nolikt ieročus.
Ukraiņi turpina pretoties, lai gan Krievija sagrāva pēdējo tiltu, kas Severodonecku savienoja ar pārējo Ukrainas kontrolēto teritoriju.
Bažas, ka atkārtosies Mariupoles scenārijs.
Tur Ukrainas karavīri ilgi varonīgi cīnījās, bet viņus ielenca rūpnīcas teritorijā un bija jāpadodas gūstā.
Krievija nopelna 100 miljardus eiro par energoresursiem
Krievija pirmajās simt dienās pēc iebrukuma Ukrainā nopelnīja 100 miljardus eiro par energoresursu eksportu.
Tas ir par spīti rietumvalstu sankcijām un Eiropas centieniem mazināt atkarību no Krievijas energoresursiem.
Krievijas gāzes uzņēmums "Gazprom" par 40% samazina dabasgāzes piegādi Vācijai pa cauruļvadu "Nord Stream".
Eiropas Savienība pirks vakcīnas pret pērtiķu bakām
Eiropas Savienība pirks 110 000 vakcīnu pret pērtiķu bakām.
Pirmās vakcīnas būs pieejamas jūnija beigās.
Eiropas Savienībā līdz šim atklāti 900 inficēšanās gadījumi, visā pasaulē - aptuveni 1400.
Pērtiķu bakas Āfrikā jau ir gadiem, bet nesen tās parādījās valstīs, kur iepriekš nebija.
Ostapenko sasniedza Birmingemas turnīra vienspēļu otro kārtu
Latvijas tenisiste Aļona Ostapenko sasniedza Birmingemas turnīra vienspēļu otro kārtu.
Pirmās kārtas mačā Ostapenko ar 6-2, 5-7 un 6-3 pieveica Rebeku Marīno no Kanādas.
Latvijas tenisistes pretiniece otrajā kārtā būs ukrainiete Dajana Jastremska.
Laika ziņas
Trešdiena būs pārsvarā saulaina un vējaina.
Naktī un no rīta vēl valsts galējos austrumos stipri līs.
Pūtīs mērens rietumu, ziemeļrietumu vējš, kas līča piekrastē un austrumos būs brāzmains.
Gaisa temperatūra naktī 10..15 grādi, dienā 16..20 grādi.
Rīgā rīt dienā skaidrosies un nokrišņu nebūs.
Pūtīs mērens, bet brāzmains rietumu, ziemeļrietumu vējš.
Gaisa temperatūra naktī 12..14 grādi, dienā 19..20 grādi.