Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 12. decembrī

Ziņas vieglajā valodā 12. decembrī.

Ati Zakatistovu izslēdz no partijas "KPV LV"

Ziņas vieglajā valodā 12. decembrīDace Simanoviča

Atis Zakatistovs atkāpjas no "KPV LV" Saeimas frakcijas priekšsēdētāja amata un izstājas no frakcijas.

Zakatistovu šodien izslēdza no partijas.

Viņš turpinās atbalstīt valdību un darbosies koalīcijā kā pie frakcijām nepiederošs deputāts.

Arī viņa vadītajai valdei šodien biedru ārkārtas sapulcē izteica neuzticību.

Ievēlēta jauna valde.

Citu biedru organizēta sapulce notika jau pagājušā nedēļā.

Arī tajā ievēlēja jaunu valdi.

Šobrīd nav zināms, kā atrisināsies situācija ar divām atšķirīgām valdēm.

Biedri arī nolēma mainīt partijas nosaukumu.

Jaunais nosaukums būs “Par cilvēcīgu Latviju”.

Vairāki simti cilvēku šodien piedalījās divos protestos Rīgā

Vairāki simti cilvēku šodien piedalījās divos protestos Rīgā.

Tajos cilvēki protestēja pret ierobežojumiem, kas noteikti, lai mazinātos Covid-19 izplatība.

Tas ir pretēji noteikumiem.

Šobrīd drīkst pulcēties ne vairāk par 25 cilvēkiem.

Organizatori solīja to nodrošināt.

Tāpat obligāta ir distance un sejas maskas.

Arī to daudzi neievēroja.

Tāpēc policija sola, ka daudzus cilvēkus sodīs.

Ne tikai protestu dalībniekus, kuri pārkāpa dažādus noteikumus, bet arī organizatorus.

Latvijā aizvadītajā diennaktī Covid-19 atklāja vēl 660 cilvēkiem, pieci saslimušie miruši

Latvijā aizvadītajā diennaktī Covid-19 atklāja vēl 660 cilvēkiem, pieci saslimušie miruši.

Vairāk nekā divarpus simti gadījumu reģistrēti Rīgā.

Inficēto skaits būtiski turpina palielināties arī Daugavpilī.

No Baltijas valstīm šobrīd Covid-19 vissmagāk skāris Lietuvu

No Baltijas valstīm šobrīd Covid-19 vissmagāk skāris Lietuvu.

Tur jau atkal ir vairāk par 3 tūkstošiem jaunu gadījumu un 27 cilvēki miruši.

Igaunijā savukārt vēl 760 jaunu gadījumu un seši cilvēki miruši.

Šajā kaimiņvalstī tas ir lielākais vienā dienā reģistrēto gadījumu skaits.

Rezeknē nodeg veikals "Depo"

Ļoti plašs ugunsgrēks aizvadītajā naktī notika Rēzeknē.

Tur nodega būvniecības preču veikals „Depo”.

Ar atklātu liesmu dega visa lielā ēka.

No rīta no apkārtnes mājām iedzīvotājus evakuēja.

Tagad viņi atgriezušies savās dzīvesvietās.

Cilvēki ugunsnelaimē nav cietuši.

Tomēr veikalā strādāja 93 cilvēki.

Šobrīd uzņēmums domā, kas notiks ar šiem cilvēkiem.

Valsts policija sāka kriminālprocesu.

ANO mudina pasaules līderus izsludināt ārkārtējo stāvokli klimata jomā

ANO mudina pasaules līderus izsludināt ārkārtējo stāvokli klimata jomā.

Uz to ANO ģenerālsekretārs aicināja, kad atklāja samitu par godu Parīzes klimata līguma piecgadei.

Viņš sacīja, ka valstis nepilda saistības, ko uzņēmās pirms pieciem gadiem Parīzē.

Esam tālu no tā, lai ierobežotu temperatūras paaugstināšanos līdz pusotram grādam pēc Celsija.

Ķibermanis un Miknis izcīna bronzas medaļu bobsleja divnieku sacensībās Austrijā

Austrijas pilsētā Insbrukā Pasaules kausa posmā bobslejā šodien divnieku sacensībās Oskars Ķibermanis ar stūmēju Matīsu Mikni izcīnīja augsto trešo vietu.

Šajā sezonā viņi otro reizi kāpj uz goda pjedestāla.

Uzvarēja vācieša Johannesa Lohnera divnieks.

Otrajā vietā bija Frančesko Frīdrihs, kurš šosezon startē ļoti veiksmīgi.

Latvijas hokeja izlase tomēr nedosies uz pārbaudes spēlēm Polijā

Latvijas hokeja izlase tomēr nedosies uz Poliju, kur bija plānots pārbaudes turnīrs.

Bija paredzēts spēkoties ar Polijas un Ungārijas komandām.

Tomēr vairākiem spēlētājiem un personālam atklāja Covid-19.

Svētdiena būs vēsa

Šonakt un rīt dienā būs mākoņains.

Naktī bez nokrišņiem, bet rīt dienā vietām snigs.

Pūtīs dievidaustrumu, austrumu vējš 3-8 m/s.

Atsevišķos posmos ceļi būs slideni.

Gaisa temperatūra naktī -1…-6°. Par dažiem grādiem siltāks jūras piekrastē. Dienā +1…-3°.

Rīgā mākoņains. Bez nokrišņiem.

Gaisa temperatūra naktī -2…-3°, dienā -1…-2°.

Laika tips: 2. - labvēlīgs

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt