Ziņas vieglajā valodā 10. jūlijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 10. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 10. jūlijā
00:00 / 05:04
Lejuplādēt

 

 

Svētdien kļūs mazliet vēsāks

Svētdien Latvijā karstums nedaudz mazināsies, taču nākamnedēļ atkal būs ļoti karsti.

Gaisa temperatūra sasniegs +34 grādus.

Lai arī svelme turpinās, mediķiem ir maz izsaukumu pie pārkarsušiem cilvēkiem.

Mediķi uzskata, ka cilvēki tomēr vairāk ieklausās brīdinājumos un neuzturas ilgi saulē.

Latvijā pret Covid-19 sapotēti vairāk nekā 600 tūkstoši cilvēku

Pret Covid-19 Latvijā sapotēti vairāk nekā 600 tūkstoši cilvēku.

Viņi vakcināciju noslēguši.

Tādi ir Nacionālā veselības dienesta jaunākie dati.

Šajā nedēļas nogalē cilvēkiem ir iespēja saņemt poti arī gadatirgos un Zvejnieksvētkos vairākās pašvaldībās.

Latvijā atklāj 32 jaunus Covid-19 gadījumus

Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāti 32 jauni Covid-19 gadījumi, mirušo nav.

Slimnīcās Covid-19 pacientu skaits samazinājies un patlaban ir 71.

14 pacientiem ir smaga slimības gaita.

Arī Igaunijā aizvadītajā diennaktī saistībā ar Covid-19 nav mirušo, bet inficēšanās atklāta vēl 64 cilvēkiem.

Lietuvā 74 jauni Covid-19 gadījumi; viens saslimušais miris.

Covid-19 turpina izplatīties pasaulē

Krievijā reģistrēts lielākais Covid-19 izraisīto nāves gadījumu skaits kopš pandēmijas sākuma.

Miruši vairāk nekā 750 cilvēki.

Covid-19 lipīgākā delta varianta dēļ vairākās pasaules valstīs atkal pastiprina ierobežojumus.

Ierobežojumi pastiprināti Austrālijā, Indonēzijā un Dienvidkorejā.

Stingrāki ierobežojumi tagad ieviesti arī Spānijā un Nīderlandē.

Arvien biežāk ar Covid-19 saslimst gados jauni un nevakcinēti cilvēki.

Policija mainījusi Covid-19 ierobežojumu uzraudzību

Policija apgalvo, ka mainījusi Covid-19 ierobežojumu uzraudzību.

Tagad liela uzmanība pievērsta ieceļotājiem un lielajiem pasākumiem.

Tā kā ārzemēs izplatās koronavīrusa delta variants, policija pastiprināti pārbauda ieceļotājus, vai viņi ievēro pašizolāciju.

Policijā saka, ka īpaša uzmanība pievērsta Jūrmalai, jo kūrortpilsētā ir daudz iebraucēju no Krievijas.

Pasākumu organizatori aicina valdību novērst netaisnību

Pasākumu organizatori aicina valdību novērst netaisnību un pieņemt visiem saprotamus noteikumus saistībā ar pulcēšanās ierobežojumiem.

Bāros un kafejnīcās bez būtiskiem ierobežojumiem apmeklētāji drīkst klausīties mūziķu uzstāšanos.

Taču koncertos un citos pasākumos spēkā ir stingri noteikumi.

Apmeklētājiem jāuzrāda vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts vai negatīvs Covid-19 tests.

Pasākumu organizatori uzskata, ka tas nav godīgi.

Biškopju vasaras saiets nenotiks

Biškopju vasaras saiets nenotiks.

Katru gadu uz to ierodas vairāk nekā 1000 cilvēku.

Šovasar tā rīkošanu apgrūtina pulcēšanās noteikumi.

Biškopības biedrība nevēlas savus biedrus dalīt vakcinētajos un nevakcinētajos.

Tāpēc saiets ir atcelts.

Laika ziņas

Svētdien Latvijā gaidāms mainīgs mākoņu daudzums.

Naktī vietām rietumos, rīt pēcpusdienā austrumos īslaicīgs lietus, iespējams pērkona negaiss.

Lēns vējš 2-5 m/s.

Gaisa temperatūra naktī +16…+21°.

Dienā +23…+28°, austrumos +28...+32°.

Rīgā bez nokrišņiem.

Lēns vējš 2-5 m/s.

Gaisa temperatūra naktī +20…+21°, dienā +26…+28°.

Laika tips naktī otrais – labvēlīgs, bet dienā trešais – nelabvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti