«Instagram» stāsts: Mācības nākamnedēļ nav atceltas, bet atzīmes neliks

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem un 2 mēnešiem.

Īsi un vienkārši par aktuālo – šādi veidotus un sociālajā tīklā "Instagram" publicētos LSM.lv stāstus tagad piedāvājam lasīt arī portālā.

Ar mērķi ierobežot infekcijas Covid-19 izplatīšanos Latvijā 12. martā nolemts izsludināt ārkārtējo situāciju, kas būs spēkā no 13. marta līdz 14. aprīlim un kuras laikā noteikta virkne ierobežojumu, tostarp mācībām skolās jānotiek attālināti. Kāda būs jaunā kārtība? 

Ja gribi uzzināt par attālināto mācību norisi, spied uz bildes.
Ja gribi uzzināt par attālināto mācību norisi, spied uz bildes.

Ja gribi uzzināt par viedierīču nodrošināšanu, spied uz bildes.
Ja gribi uzzināt par viedierīču nodrošināšanu, spied uz bildes.

Ja gribi uzzināt par viedierīču nodrošināšanu, spied uz bildes.
Ja gribi uzzināt par viedierīču nodrošināšanu, spied uz bildes.

Ja gribi piedalīties balsojumā, spied uz bildes un dodies uz mūsu "Instagram" kontu.
Ja gribi piedalīties balsojumā, spied uz bildes un dodies uz mūsu "Instagram" kontu.

Foto: LETA, LTV, publicitātes. 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti