"LNK Industries Group" konkursā uzvarēja, piecu pretendentu starpā piedāvājot zemāko līgumcenu - 8,74 miljonus eiro. Pārējie pieteikumu iesniedzēji konkursā bija - uzņēmumi "Kauno tiltai", 'Tilts" un "Binders", kā arī personu apvienība "Salu tilts".
Pilnsabiedrībā "LNK Industries Group" ir apvienojušās kompānijas "Latvijas Tilti" un "LNK Industries".
Salu tilta rekonstrukcijas tehniskais projekts paredz brauktuves demontāžas darbus, jaunu dienesta ietvju izbūvi, deformācijas šuvju ierīkošanu, jaunas brauktuves hidroizolācijas un seguma izveidošanu, brauktuves sadalošā posma izbūvi, apakšējo gājēju ietvju remontēšanu, tilta apgaismojuma rekonstrukciju, tiltabalstu remontu, laiduma konstrukciju betona virsmu remontu un laiduma konstrukcijas augšējās plātnes pastiprināšanu tilta galos, kā arī ekspluatācijas aprīkojuma rekonstrukciju.
Tilta remontdarbus paredzēts sākt, tiklīdz ar iepirkuma konkursa uzvarētāju būs noslēgts būvdarbu līgums, būs saņemts paziņojums par finansējuma un aizņēmuma pieejamību 2014.gadam, kā arī būs saņemta būvatļauja. Būvdarbu veicējiem izvirzīts priekšnoteikums, ka darbi jāveic, nepārtraucot satiksmi - remontdarbu laikā satiksme tiks nodrošināta pa divām braukšanas joslām katrā virzienā, tāpēc autovadītājiem jārēķinās ar satiksmes ierobežojumiem.
Salu tilta rekonstrukciju paredzēts finansēt daļēji par aizņēmuma līdzekļiem. Rekonstrukcijas pirmās kārtas kopējās plānotās izmaksas 2014.un 2015.gadā ir 21,343 miljonu eiro apmērā, tostarp šogad izdevumi paredzēti līdz 9,96 miljoniem eiro, bet 2015. gadā - līdz 11,382 miljoniem eiro.