Ņemot vērā Salu tilta nozīmi satiksmes organizācijā Rīgā, darbi tiek plānoti tā, lai radītu pēc iespējas mazākus satiksmes traucējumus. Tilta renovācija tiks sākta ar divu vidējo braukšanas joslu atjaunošanu, malējās joslas atstājot atvērtas satiksmei.
“Šis viennozīmīgi ir šā brīža nozīmīgākais infrastruktūras attīstības projekts Rīgā, ko ar atbildību esam gatavi sākt īstenot. Tā kā Salu tilts kopš tā atklāšanas 1976. gadā nav būtiski atjaunots, tilta renovācijas tehniskais projekts paredz kompleksu darba apjomu, tostarp, tilta brauktuvju demontāžu un atjaunošanu un gājēju un velosipēdistu ietvju tilta apakšējā līmenī sakārtošanu,” stāsta Jevgenijs Locovs, AS „LNK Industries” valdes loceklis.
Pilnsabiedrību „LNK Industries Group” ir dibinājuši divi holdinga „LNK Group” uzņēmumi - AS „LNK Industries” un AS „Latvijas tilti”.
Vērienīgais renovācijas projekts paredz lielā un mazā tilta pār Daugavu brauktuvju demontāžu, esošo barjeru, tekņu, ietvju un margu demontāžu, hidroizolācijas un asfalta segas atjaunošanu, kā arī tilta apakšējā līmenī esošās gājēju un velosipēdistu zonas sakārtošanu un citus darbus.
Salu tilts pār Daugavu un Mazo Daugavu Rīgā tika būvēts no 1968. līdz 1976. gadam. Salu tiltu veido vairākas būves, tostarp divi lielie tilti un divi mazie tilti, septiņas estakādes un divi gājēju un velosipēdistu tuneļi.