Dienas ziņas

Sācies 19. jaunrades deju konkurss

Dienas ziņas

Pie Krievijas robežas veidojas kravas mašīnu rindas

Skaidro izmaiņas elektrības tirgū

Rēzeknieši aizvien neziņā par elektroenerģijas brīvā tirgus aprisēm

Šis ir laiks, kad iedzīvotājiem jāveic izvēle par  elektroenerģijas piegādātāju no nākamā gada, kad tiks atvērts brīvais tirgus. Pirmdien Latgales iedzīvotājiem un uzņēmējiem tika skaidrots par piemērotākajiem tarifu plāniem, pakalpojumu komplektiem un norēķinu veidiem, kas joprojām iedzīvotāju vidū rada lielu neizpratni un tiek norādīts uz aptverošas informācijas trūkumu.

Regulatoru reģionu dienas ietvaros Rēzeknē eksperti informē iedzīvotājus par gaidāmo brīvā elektroenerģijas tirgus atvēršanu - par iespējām ātrāk un ērtāk pirkt elektroenerģiju. „Mēs šobrīd pārtikas preces pērkam dažādos veikalos, tā arī elektroenerģiju mēs varēsim pirkt pie dažādiem tirgotājiem,” saka a/s „Sadales tīkls” klientu līgumu direktora Vents Kleikalīdis.

Es šeit esmu gan kā privātpersona, kas grib, vēlas uzzināt, kas tad īsti notiek ar manu mājsaimniecību: cik man būs jāmaksā, kāds man būs tas prieks,” saka rehabilitācijas centra „Rāzna” pārstāve Jolanta. „Kā arī, otrkārt, es esmu kā rehabilitācijas centra „Rāzna” pārstāve. Mēs arī vēlamies noskaidrot, kas mūs īsti sagaida, kādas cenas un kā mums ir jārīkojas arī kā juridiskai personai,” pauž Jolanta.

Visas dienas garumā rēzeknieši slēdza līgumus un individuāli pārrunāja piedāvājumu klāstu ar elektrības tirgotājiem.

Patērētāji atzīst, ka pēdējo gadu laikā radušās bažas par pakalpojumu kvalitāti un cenu. „Staigāju ilgi, bet atradu piemēroto, 220 enerģiju sarunāju. Par biržas cenām elektrību nopirkt tomēr būs laikam izdevīgāks variants ar priekšapmaksu,” saka pensionārs Valdis Seipulāns. „Negribu pārmaksāt, tur „Latvenergo” kā saka notiek mahinācijas dažādas, firmas vajadzībām un valsts vajadzībām. Kāpēc jāmaksā tieši tik, un lai viņi paskaidro, no kā tā cena rodas! Mums kā iedzīvotājiem, es tagad uzzināju, jākompensē tie Rīgas TEC visi zaudējumi,” norāda Seipulāns.

Savas pretenzijas ir arī Jolantai. „Vienīgi man ir žēl, ka nebija tā trešā pretendenta, tas „Baltcom”, kas piedāvā ne tikai elektību, bet iet komplektā ar viņu tiem pārējiem pakalpojumiem. Žēl, ka viņu nav, man gribējās salīdzināt visus trīs pretendentus,” norāda Jolanta.

Savukārt kāda pensionāre saka, ka „viņi nepareizi sūta tos paziņojumus”. „Un vēl pierakstīja pie tam, ka es tos 750 kilovatus varu iztērēt līdz 31. martam. (..) Kad viņi reizināšanu taisīja, matemātiku neprot, noapaļoja nepareizi,” atzīmē pensionāre.

A/s “Sadales tīkls” pārstāvji atgādina, ka patērētājam pirms izvēles veikšanas ir jāizpēta visi faktori, lai veiktu pareizo izvēli. Taču joprojām patērētāju vidū valda neizpratne, kurš piegādātājs ir izdevīgāks. Savukārt sava izvēle ir jāveic jau līdz  15.decembrim.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Latvijā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti