Ēriks Škapars jūnijā pameta ienesīgo amatu Rīgas Brīvostas valdē. Tas notika pēc tam, kad uzturoties oficiālā vizītē Kazahstānā, viņš veltīja laiku uzdzīvei, nevis oficiālo pasākumu apmeklēšanai. Tagad Škapars kļuvis par koncerna “Latvijas Dzelzceļš” meitasuzņēmuma “Ritošā sastāva serviss” ražošanas un stratēģiskās attīstības direktora vietnieku projektu attīstības jautājumos. Pēc neoficiālām ziņām, Škaparam mēnešalga būs 2400 latu.
Vēl nesen paklusām tika gatavota viņa iecelšana šī uzņēmuma valdē, bet baidoties, ka šāds solis varētu sagraut „Vienotības” reitingus, tika pieņemts lēmums Škaparu amatā nevirzīt, bet atrast viņam uzņēmumā citu nodarbošanos, vēsta „Panorāma”. Jaunais darbinieks gan pirmdien savā darbavietā ap plkst. 15 vairs nebija sazvanāms, bet uz mobilā telefona zvaniem un īsziņu neatbildēja.
Vēstīts, ka Rīgas domes deputāts un „Vienotības” valdes loceklis Pulks kļuvis par “Pasažieru vilciens” valdes priekšsēdētāja konsultantu. Viņa ikmēneša atalgojums 1500 lati. Pulks būs atbildīgs par E-talona ieviešanu un projekta tālāku attīstību, kā arī par Park&Ride izveidošanas iespēju izpēti un tālāku virzīšanu. Arī Pulks pirmdien uz zvaniem neatbildēja.
Abi „Vienotības” biedri amatam izraudzīti bez konkursa, un viņu darba gaitu sākšana izraisījusi izbrīnu uzņēmumos strādājošiem.
Sākotnēji izbrīnīta par savu partijas biedru nonākšanu amatos bija arī partijas valdes locekle Lolita Čigāne, kura telefonsarunā lūdza pārzvanīt, lai pati var noskaidrot informāciju. Sazvanīta vēlāk, aizbildinoties ar laika trūkumu, viņa komentāros bija izvairīga: "Tā situācija ir tāda, ka tik vēlu vakarā man nav iespējas noskaidrot visas detaļas. Katram cilvēkam ir savs skaidrojums. Un ir tā, ka Olafs Pulks ļoti laipni atbildēs uz visiem jautājumiem, jo viņam ir ļoti konkrēts un racionāls skaidrojums, kāpēc viņš tur ir. Tāpat arī Škaparam. Lai viņš izskaidro.”