Jūrmalas dome ievieto informatīvos materiālus un reklāmas medijos - televīzijā, radio, internetā, presē, vidē un citos drukātajos materiālos.
Nākamā gada budžetā norādīts, ka 2016.gadā par 15 000 eiro noslēgts sadarbības līgums ar AS "Lauku Avīze, par 15 000 eiro ar AS "Latvijas Neatkarīgā televīzija" un par 8840 eiro ar AS "TV Latvija". Turklāt par 47 000 eiro noslēgts sadarbības līgums par informācijas izvietošanu ar SIA "Vesti Reklāma" un par 10 743 eiro ar SIA "Mediaservice".
Par budžetā paredzēto finansējumu plānota arī informatīvo un reklāmas materiālu izvietošana masu medijos - televīzijā, radio, internetā un presē, kā arī kampaņu un pasākumu informatīvo un reklāmas materiālu izvietošana bukletos, katalogos un citos materiālos.
Tāpat pašvaldība iegādāsies arī mediju aģentūras pakalpojumus. Savukārt kā jaunu aktivitāti nākamgad plāno ieviest Jūrmalas pilsētas zīmola integrētās komunikācijas kampaņu un pilsētas mārketinga aktivitāšu īstenošanu ar mērķi nodrošināt vienotu Jūrmalas pilsētas tēla attīstību.
Jau ziņots, ka Jūrmalas dome piektdien apstiprināja 2017.gada budžetu. Tas paredz, ka pašvaldības izdevumi sasniegs 94,68 miljonus eiro, bet ieņēmumi tikai 78,66 miljonus eiro, budžetā veidojot 16,02 miljonu eiro deficītu.