Vasara ierasti ir gada noslogotākais laiks, kad pieaug pieprasījums pēc personu apliecinošu dokumentu noformēšanas. Reizē būtiski pieaug arī to klientu skaits, kuri veic iepriekšēju pierakstu pakalpojumu saņemšanai, bet neierodas un pierakstu neanulē, tādējādi veidojot rindas uz pakalpojumu saņemšanu. Kopš šī gada jūnija vairāk nekā 8000 klienti nav ieradušies un nav arī anulējuši savu pierakstu, norādīja PMLP.
PMLP lēsa, ka darbalaika pagarinājums ļaus papildus apkalpot vairāk nekā 1000 klientu.
Pārvaldē arī mudināja cilvēkus būt solidāriem un anulēt pierakstu, ja neizdodas tikt uz PMLP pieteiktajā laikā, jo katrs atteiktais pieraksts ļaus virzīties uz priekšu rindā.
KONTEKSTS:
Rīgā gaidīšanas laiks rindā pēc jauniem dokumentiem PMLP bija palielinājies līdz pusotram mēnesim, tāpēc PMLP lēma pagarināt darbalaiku, kā arī uzrunāja cilvēkus, kuri neierodas pieteiktajā laikā.