Britu mediju regulators nosaka 23 000 eiro sodu par pārkāpumu Latvijā raidošajā kanālā «NTV Mir Baltic»

Lielbritānijas mediju regulators “Ofcom” piemērojis 20 000 mārciņu (aptuveni 23 000 eiro) “Baltic Media Alliance” par savulaik Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) konstatētajiem pārkāpumiem krieviski raidošajā televīzijas kanālā “NTV Mir Baltic”, liecina regulatora paziņojums.  

Britu regulators "Ofcom" iepriekš, reaģējot uz NEPLP iesniegumu, ir konstatējis likuma pārkāpumus “NTV Mir Baltic” - televīzijas kanālā, kas raida krieviski runājošajai kopienai Latvijā, bet reģistrēts Lielbritānijas teritorijā.

NEPLP informēja, ka pārkāpumus “Ofcom” konstatējis raidījuma “Segodnya” (“Today”) saturā. Secināts, ka raidījums, atspoguļojot 2018. gada 4. martā notikušo Sergeja Skripala un viņa meitas indēšanu, nav bijis pienācīgi objektīvs.

“NTV Mir Baltic” licences turētājam “Baltic Media Alliance Limited” arī noteikts, ka kanālam būs ēterā jāizskaidro pieļautie pārkāpumi.

Kopš 2014. gada “Ofcom” sešas reizes konstatējis pārkāpumus šī kanāla saturā.

Iepriekš raidījumos “Segodnya” NEPLP monitoringa centrs konstatēja, ka raidījumā netiek ievērota objektivitāte, pienācīga precizitāte un tiek pausts nepamatots viedoklis un redzējums. Kā vienu no faktiem NEPLP vēstulē “Ofcom” minēja faktu, ka raidījumi satur tikai vienas puses apgalvojumus par to, ka indēšanas fakts varētu būt fikcija un agresīva provokācija.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Latvijā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti